طباطبایی: همگانی شدن كاراته را با جدیت دنبال می نماییم

به گزارش فرم نو نشست مجازی رئیس فدراسیون کاراته با رئیس و اعضای کمیته همگانی این فدراسیون برگزار و بر کوشش برای همگانی شدن این رشته تاکید گردید.

به گزارش فرم نو به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، رئیس فدراسیون کاراته در این جلسه که با حضور رشید خدابخش رئیس کمیته همگانی فدراسیون کاراته و اکثریت اعضای این کمیته برگزار شد اظهار داشت: توسعه همگانی کاراته یکی از سیاست های محوری اینجانب در دوره جدید ریاست فدراسیون بود که از همان بدو ورود با جدیت دنبال کردم که البته شیوع کرونا سبب شد در اجرای برنامه های این بخش با چالش هایی مواجه شویم.
طباطبایی در ادامه با تقدیر از فعالیتهای پرارزش کمیته همگانی اضافه کرد: خوشبختانه فعالیتهای بسیار خوبی در شرایط کرونا و با استفاده از فضای مجازی پیشبینی شد که مورد تقدیر معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت.
رییس فدراسیون کاراته در ادامه عنوان کرد: تمرکز فدراسیون بر بازی های المپیک نباید مانع توجه به بخش همگانی شود و ازاین رو باید کمیته همگانی با تولید کلیپ های یک دقیقه ای، اجرای منظم برنامه های لایو در فضای مجازی و همینطور فعال تر کردن کمیته های استانی، زمینه شتاب بخشی به توسعه همگانی کاراته را فراهم آورد.
طباطبایی در خاتمه بر لزوم اجرای طرح ملی «کاراته برای کودک» با محوریت تربیت مربیان تخصصی کاراته کودک و همینطور برگزاری کارگاه های تربیت مربی همگانی با همکاری کمیته آموزش تاکید کرد و اظهار داشت: سواد حرکتی کاراته، مبحث محوری است که همزمان برای توسعه قهرمانی و همگانی کاراته ضروریست و ازاین رو باید در دستور کار فدراسیون و کمیته همگانی قرار گیرد.