علی تاج بخش خبر داد؛ اجرای طرح خادمیاران رضوی ورزش با همكاری آستان قدس رضوی

سرپرست کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی فدراسیون ضمن اشاره به برنامه های این کمیته برای سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: به دنبال اجرای طرح خادمیاران رضوی ورزش با همکاری آستان قدس رضوی هستیم.

به گزارش فرم نو به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی، نخستین گردهمایی فرهنگی فدراسیون ورزش های همگانی در سال ۱۴۰۰ با حضور افشین ملایی ریاست فدراسیون، رضا شجیع نایب رئیس، علی تاج بخش سرپرست کمیته فرهنگی، روسای و مسئولین کمیته های فرهنگی هیات های استانی، روسا و مسئولین کمیته های فرهنگی انجمن ها و کمیته های کشوری به صورت مجازی برگزار شد.
علی تاج بخش سرپرست کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی فدراسیون هم مدیریت فرهنگی عرصه ورزش را مقوله ای چند بعدی توصیف کرد و اضافه کرد: مدیریت فرهنگی حوزه ورزش همگانی نیازمند دانش و هوشمندی است و با روش های سنتی و قدیمی نمی توان در این حوزه موفق بود.
دبیرکل مجمع فرهنگی فدراسیون های ورزشی در ادامه اضافه کرد: اهم برنامه های فدراسیون ورزش های همگانی امسال توجه به ارتقاء فرهنگ تخصصی مربیان و مدرسان فدراسیون در چارچوب های مختلف آموزشی است و در حوزه مسئولیت اجتماعی هم به دنبال راه اندازی شبکه ملی خدمت رسانی در بستر ورزش همگانی هستیم که می تواند در توسعه و ترویج فرهنگ ورزش در میان اقشار مختلف مردم موثر باشد. ضمن اینکه به دنبال اجرای طرح خادمیاران رضوی ورزش با همکاری آستان قدس رضوی هستیم.
تاج بخش در ادامه این جلسه از برگزاری کنگره شهدای مربی ورزش کشور، تدوین پیوست فرهنگی رویدادهای ورزشی فدراسیون، و طراحی پوشش رشته های مختلف ورزشی بانوان بعنوان برنامه های محوری و فرهنگی فدراسیون امسال اطلاع داد.
در آخر این وبینار، روسا و مسئولین کمیته های فرهنگی هیأت های استانی، روسا و مسئولین کمیته های فرهنگی انجمن ها و کمیته ها کشوری به بیان نقطه نظرات خود در مورد برنامه های فرهنگی فدراسیون پرداختند.