اعلام تركیب قایق دو نفره ایران در انتخابی المپیك روئینگ

ترکیب روئینگ دو نفره زنان ایران برای حضور در انتخابی المپیک مشخص شد.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، مسابقات قایقرانی روئینگ انتخابی المپیک ۵ تا ۷ می (۱۵ تا ۱۷ اردیبهشت) به میزبانی ژاپن انجام می شود. قبل از این اعلام شده بود که بهمن نصیری و نازنین ملایی در روئینگ تک نفره مردان و زنان به رقابت می پردازند. حالا نیز ترکیب روئینگ دونفره زنان هم مشخص شد و کیمیا زارعی و زینب نوروزی نمایندگان ایران در قایق دو نفره هستند.

سولماز عباسی سرمربی روئینگ بانوان ایران در گفت و گو با ایسنا در مورد تعیین ترکیب روئینگ دو نفره زنان اظهار داشت: ما تست های مختلفی گرفتیم و در نهایت رکورد زمانی و هماهنگی زینب نوروزی و کیمیا زارعی بهتر بود.

عباسی در پاسخ به این پرسش که رکورد قایق دو نفره ایران چقدر شانس گرفتن سهمیه را دارد، اشاره کرد: سال قبل مسابقه ای برگزار نشد بدین سبب اطلاعی از رکورد های بقیه حریفان نداریم اما برایم مسجل است که ژاپن اساسا با آمادگی زیادی شرکت می کند چون میزبان المپیک است. بقیه کشورها هم اردوهایشان پا برجا بوده و تمام رقیبان ما جدی هستند.

او اضافه کرد: رکورد قایق دو نفره هم نسبت به قهرمانی آسیا بهبود پیدا کرده است اما تجربه ثابت کرده در انتخابی المپیک رکوردها بهتر هم خواهد بود. زارعی و نوروزی سه هفته طلایی را پیش رو دارند که به آمادگی بهتری برسند.