سرمربی تیم هیئت فوتبال اصفهان: تیم ما را در آینده متفاوت خواهید دید

به گزارش فرم نو اصفهان سرمربی تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال اصفهان اعتقاد دارد که از امروز تیمش تغییر تاکتیک داشته و برای رسیدن به هماهنگی احتیاج به زمان دارد.

ساناز محمدی امروز (شنبه-۷ فروردین ماه) بعد از شکست ۶ بر صفر مقابل پارس آرا شیراز اظهار نمود: در تمرینات هفته گذشته تیم، سبک تاکتیکی تیم را عوض کردیم و قرار شد با تاکتیک جدیدی به میدان بیاییم و این تغییرات احتیاج به هماهنگی و زمان دارد.

وی اضافه کرد: باید تمرینات بیشتری انجام دهیم که بازیکنان تیم این انگیزه و اعتماد به نفس را پیدا کنند که می توانند گل بزنند. متأسفانه در بحث تمام کردن و ضربات آخر اشکالاتی داریم که در هفته های آتی با تمریناتی که داریم رفع خواهیم کرد.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، سرمربی تیم هیئت فوتبال اصفهان تصریح کرد: تیم شیراز بازیکنان خوب، باتجربه و هماهنگی دارد. این ناهماهنگی در تیم ما سبب می شود مشکلاتی در دفاع ایجاد شود اما مطمئن باشید تیم ما با این روند تغییر بهتر خواهد شد.

وی با انتقاد از داوری این بازی اظهار داشت: نمی خواهم در مورد داوری صحبت کنم، ولی از فدراسیون در خواست دارم که داوران به نتیجه بازی نگاه نکنند. هر صحنه ای امکان دارد روند بازی را تغییر دهد بخصوص در فوتسال. در بازی امروز دو صحنه که بازیکنان ما اخطار گرفتند حتی خطایی انجام ندادند که مستحق کارت گرفتن باشند.

محمدی افزود: در یکی دو بازی اخیر، یکی از داوران سهواً یا عمداً بد سوت می زد و در بازی امروز هر دو داور این گونه بودند. صحنه های بازی را برای فدراسیون می فرستیم ولی مطمئن باشید در بازی های پیش رو و سالهای آینده بیشتر از این بازیکنان خواهید شنید.

وی خاطرنشان کرد: تیم شیراز هفته قبل تیم اسفراین را ۹ بر یک شکست داده بود و امروز بازیکنان ما توانستند نتیجه را کمتر کنند و جای پیشرفت دارند. هفته های آتی بخصوص بازی مقابل اسفراین تیم ما را متفاوت خواهید دید.

محمدی اظهار داشت: سن شناسنامه ای بعضی از بازیکنان ما از تعداد بازیهای ملی بعضی از بازیکنان تیم های دیگر کمتر است و آنها کوله باری از هماهنگی و تجربه دارند و بازیکنان ما هنوز به هماهنگی نرسیده اند.

منبع: