نفت جنگ صدرنشینی را برد

فرم نو: هفته هفتم لیگ برتر فوتسال زنان با صدرنشینی نفت در گروه دوم به انتها رسید.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، هفته هفتم لیگ برتر فوتسال زنان از ساعت ۱۱ امروز(جمعه) شروع شد که با صدرنشینی نفت در گروه دوم و انصراف یک تیم از رویارویی با ملی حفاری در گروه اول به انتها رسید.

در گروه اول سایپا تهران میهمان مس کرمان بود که با دو گل نسترن مقیمی و نسرین قمی به پیروزی رسید. نامی نو اصفهان نیز مقابل شهروند ساری به میدان رفت و در یک دیدار نزدیک با حساب چهار بر سه پیروز شد.

ملی حفاری اهواز که صدرنشین این گروه است، قرار بود میزبان هیات فوتبال رودان باشد اما تیم رودان از سفر به اهواز و انجام این دیدار انصراف داد که باخت فنی این تیم اعلام گردید.

در فصل جاری لیگ تا حالا چهار تیم از حضور برابر حریف خود انصراف داده اند. در این گروه اول سه بار و در گروه دوم یکبار تیم ها حاضر به انجام مسابقه نشده اند که همین موضوع موجب اعتراض تعدادی از مربیان شده است.

در این گروه ملی حفاری اهواز با ۱۸ امتیاز صدرنشین است و تیم های سایپا تهران و نامی نو اصفهان هم به ترتیب با ۱۵ و ۱۲ امتیاز در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

در گروه دوم تیم هیات فوتبال خراسان رضوی در دیداری حساس برای تداوم صدرنشینی خود میهمان پالایش نفت آبادان بود اما با حساب سه بر یک شکست خورد و به رتبه دوم جدول سقوط کرد. نفت هم با ۱۶ امتیاز صدرنشین شد.

مس رفسنجان هم ۱۲ بار دروازه هیات فوتبال اصفهان را باز کرد تا خودرا به رتبه دوم جدول نزدیک تر کند.

در این گروه پالایش نفت آبادان با ۱۶ امتیاز در بالای جدول قرار دارد و تیم های هیات فوتبال خراسان رضوی و مس رفسنجان هم به ترتیب با ۱۵ و ۱۲ امتیاز دوم و سوم هستند.

پویندگان فجر شیراز و پارس آرا شیراز از گروه اول و دوم استراحت داشتند.

نتیجه کامل دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر فوتسال زنان به شرح زیر است:

گروه اول

مس کرمان صفر – ۲ سایپا تهران

شهروند ساری ۳ – ۴ نامی نو اصفهان

ملی حفاری اهواز – هیات فوتبال رودان(برگزار نشد)

گروه دوم

پالایش نفت آبادان ۳ – ۱ هیات فوتبال خراسان رضوی

هیات فوتبال اصفهان صفر – ۱۲ مس رفسنجان کیمیای

اسفراین ۵ – ۵ رهیاب تهران

منبع: