رفتار عجیب مسؤلان فوتبال انزلی در برابر دختران

کاور نشدن زمین ورزشگاه سردار جنگل رشت سبب شد تا زمین مسابقه پوشیده از برف شود و امکان برگزاری مسابقه تیم های فوتبال زنان فراهم نشود.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، در جریان رقابت های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال زنان تیم پالایش گاز ایلام میهمان ملوان بندانزلی است و قرار بود دیدار این دو تیم از ساعت ۱۳ آغاز شود اما به علت آماده نبودن زمین مسابقه با تاخیر برگزار می گردد و حتی احتمال لغو هم وجود داشت.

در هماهنگی های پیش از این مسابقه قرار شد که بازی در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار گردد اما زمین پوشیده از برف بود و امکان برگزاری مسابقه وجود نداشت، حتی تیم ها ساعاتی را در ورزشگاه سردار رشت منتظر ماندند اما امکان برگزاری مسابقه فراهم نشد.

در ادامه این تصمیم گرفته شد که تیم ها به انزلی برگردند و در ورزشگاه تختی انزلی مسابقه را برگزار کنند اما امکان تاخیر بیشتر یا لغو این مسابقه هم وجود داشت چون که به قول یکی از مسؤلان تیم ایلام پیش از این به علت نامساعد بودن شرایط آب و هوایی انزلی دیدار به رشت منتقل شده بود.

نکته قابل تامل این است که چرا مسؤلان فوتبال انزلی با علم به اینکه روز جمعه تیم فوتبال زنان این شهر در چهارچوب لیگ برتر میزبان است، نسبت به آماده سازی و کاور زمین رشت اقدام لازم را انجام ندادند و با وجود اینکه زمان برگزاری مسابقه ساعت ۱۳ بود، برف روبی زمین را از بامداد مسابقه انجام ندادند.

تیم ها در شرایطی مجبور شده اند فاصله بین رشت و انزلی را دو بار طی کنند که سازمان هواشناسی کشور این روزها را جز روزهای سرد سال دانسته و این بی توجهی نسبت به فراهم کردن شرایط مسابقه قابل توجیه نیست.
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.
فایل آنرا از اینجا دانلود کنید: video/mp4 video/webm

منبع: