اردوها تا مسابقات آسیایی ادامه دارد؛ افشین داوری: تصمیمی برای حضور در انتخابات دوچرخه سواری ندارم

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری با اشاره به اینکه قصد حضور در مجمع انتخاباتی این فدراسیون را ندارد تصریح کرد که تلاشش در جهت مهیا شدن هر چه سریع تر زمینه برگزاری این مجمع است.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، فدراسیون دوچرخه سواری که با یک سهمیه حضور خود در المپیک را قطعی کرده پس از ۱۷ روز بلاتکلیفی بالاخره صاحب سرپرست شد. افشین داوری که بارها بعنوان سرپرست در فدراسیون های مختلف مشغول به کار شده است از هفته گذشته مسئولیت سرپرستی دوچرخه سواری را برعهده گرفت تا مجمع این فدراسیون را هرچه سریعتر برگزار کند.
افشین داوری در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد اینکه «فدراسیون دوچرخه سواری از رشته های المپیکی است، در مجموع آیا آشنایی با شرایط این رشته دارد یا خیر؟»، اظهار داشت: من سالهاست در حوزه ورزش هستم. امیدوارم با تجربه ای که در این سال ها از بخش اجرایی ورزش به دست آورده ام و همینطور ارتباطاتی که دارم اجازه ندهم این رشته گرفتار خلائی شود به خصوص که دوستان در این زمان زحمت کشیده اند و مسیر خویش را خوب رفته اند. البته که در این یک سال گذشته به علت این بیماری و بحث های دیگر کمی از فعالیت هایش کاسته شد.
وی در مورد برگزاری اردوهای تیم ملی دوچرخه سواری هم اظهار داشت: به علت نزدیکی مسابقات قهرمانی آسیا در بخش جاده و استقامت اردوها از چند روز قبل شروع شده و مقرر است تا ششم بهمن ماه ادامه پیدا کند. مسابقات بخش سرعت قهرمانی آسیا هم خردادماه در قزاقستان برگزار می گردد که مقرر است اردوهای آن بخش هم بزودی آغاز شود و برنامه های تمرینی رکابزنان به صورت منظم ادامه پیدا کند.
سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری در مورد برگزاری انتخابات این فدراسیون هم خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات فدراسیون فرض اول ماست. باید در مورد استان هایی که مجامع آنها هنوز برگزار نشده جهت برگزاری هر چه زودتر مجمع اقدام نماییم. اگر هم مشکلی دارند آنها را برطرف نماییم تا بتوانیم مجامع شان را به سرانجام برسانیم. تلاش ما این است که هر چه سریع تر مجمع انتخاباتی فدراسیون برگزار گردد تا فدراسیون دوچرخه سواری رئیس خویش را شناخته و انتخاب گردد تا در آینده گرفتار چالش و خلاء نشود.
داوری در مورد اینکه « آیا قصد حضور در انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری را دارد؟»، هم اظهار داشت: اصلاً قصد چنین کاری را ندارم و تنها تلاشم این است که هر چه سریع تر انتخابات فدراسیون برگزار گردد.

منبع: