رئیس هیئت بوكس استان مركزی خبر داد: اراك میزبان نخستین دوره مسابقات لیگ برتر بوكس باشگاه های كشور

فرم نو: رئیس هیأت بوکس استان مرکزی اظهار داشت: فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران با پیشنهاد میزبانی اراک برای رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور موافقت نمود.

احمد میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار نمود: نخستین دوره رقابت های لیگ برتر بوکس باشگاه های کشور از اول اسفند ماه سالجاری به میزبانی هیأت بوکس استان مرکزی در اراک برگزار می شود.
وی اضافه کرد: به دنبال اعلام برگزاری اولین دوره لیگ برتر بوکس باشگاه های کشور از جانب فدراسیون، هیأت استان مرکزی پیشنهاد خویش را جهت قبول میزبانی این دوره از رقابت ها به رئیس فدراسیون اعلام نمود که خوشبختانه مورد موافقت قرار گرفت.
میرزایی تصریح کرد: در همین راستا مقرر است که نماینده فدراسیون و کمیته برگزاری مسابقات هفته آینده جهت بررسی امکانات و محل برگزاری مسابقات، به اراک سفر کنند.
رئیس هیأت بوکس استان مرکزی با اشاره به اینکه این رقابت ها به صورت متمرکز در اراک برگزار می شود، اضافه کرد: تابحال تیم های باران پل اراک، بعنوان نماینده استان مرکزی همت تهران، پلیمر خرم آباد، نماینده نیروهای مسلح، فولاد خوزستان، سیمان خاش سیستان و بلوچستان برای حضور در این پیکارها اعلام آمادگی کردند.
این پیکارها در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد عراق برگزار می شود و پیشبینی می شود حدود ۸ تا ۱۰ تیم در این رقابت ها حضور پیدا کنند.

منبع: