سرمربی تیم فوتبال سپاهان: دو تیم جنگنده بازی كردند

به گزارش فرم نو اصفهان سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان اظهار داشت: بازی بسیار زیبایی را امروز از  هر دو تیم شاهد بودیم و بازیکنان هر دو تیم جنگنده بازی کردند.

مهناز امیرشقاقی امروز (جمعه، 26 دی ماه) بعد از تساوی تیمش در مقابل ذوب آهن در شهرآورد اصفهان، اظهار نمود: متاسفانه در آخرین بازی دور رفت لیگ، اردستانی و دباغی دو بازیکن فوروارد ما صدمه جدی دیدند و آنها را امروز در اختیار نداشتیم، انتظار داشتیم که بتوانیم با عنایت به ظرفیتی که داریم بازی سازی نماییم، اما تمام کننده حملات ما با سختی همراه بود.
وی ادامه داد: بطور قطع نمی توان گفت در شرایط عالی و کاملی هستیم و احتیاج به گذر زمان داریم تا بازیکنان به هماهنگی بهتری برسند. ازاین رو تمرینات ما وارد فاز دوم شده و با بازگشت مصدومان فوتبال زیباتری را انجام خواهیم داد. امروز هم اگر این بدشانسی را نداشتیم بازی زیباتری از جانب تیم ما انجام می شد.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، امیرشقاقی در ارتباط بازی بعدی مقابل تیم شهرداری بم و با عنایت به پیروزی که در دیدار رفت به دست آورده و این بازی در خانه بمی ها است، اظهار داشت: در بازی دور رفت و بعد از کسب نتیجه پیروزی تیم ما، اعتراض زیادی از جانب مربی بم صورت گرفت که علت آنرا نمی دانم؛ اما به اعتقاد من مربی که ۷ سال تیمش را قهرمان کرده است طبیعتا در استرس بیشتری قرار دارد و با عنایت به این که سال جاری هم تیم خوبی دارند، بطور قطع انتظار داشت نتیجه برای آنها باشد.
وی تصریح کرد: در مورد اعتراضاتی که به داوران وارد می شود باید بگویم همانطور که سبک مربیان متفاوت می باشد، داوران هم مانند هم سوت نمی زنند، ضمن اینکه قوانین جدید داوری سبب شده تیم ها و بازیکنان هنوز نسبت به این امر عادت نکرده و دست به اعتراض بزنند. باید توجه داشت که زاویه دید داوران در زمین بهتر از ما است و باید به قضاوت آنها که همواره با صبرو حوصله زیاد در مقابل اعتراضات زیاد و پیاپی بازیکنان و مربیان صورت می گیرد، اعتماد نماییم.
امیرشقاقی اظهار داشت: از دوشنبه آینده اردستانی به تمرین باز خواهد گشت و اما به نظر می آید همچنان هاجر دباغی به واسطه صدمه جدی تری که دید به بازی قابل تیم بم هم نرسد.

منبع: