ملی پوش پینگ پنگ: استرس بازیكنان بر كیفیت لیگ تأثیر گذاشته است

به گزارش فرم نو مهشید اشتری می گوید با عنایت به تعطیلی ۱۱ ماهه لیگ در نتیجه شیوع کرونا در کشور، استرس بازیکنان با شروع مجدد مسابقات بر کیفیت کار آنها تأثیر گذاشته بود.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، دور رفت لیگ برتر تنیس روی میز زنان شب گذشته(شنبه) به پایان رسید و تیم شهرداری شهربابک با ۱۷ امتیاز صدرنشین شد و تیمهای وچان کردستان و دانشگاه آزاد به ترتیب با ۱۰ و ۹.۵ امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

مهشید اشتری، بازیکن تیم شهرداری شهر بابک در مورد مرحله اول لیگ برتر تنیس روی میز زنان به ایسنا اظهار داشت: مسابقات پس از ۱۱ ماه از سرگرفته شد و در این دوره ۶ تیم حضور داشتند که ما با اختلاف زیاد اول شدیم. خوشبختانه تیم خیلی خوب و یکدستی داریم و بازیکنانمان ملی پوش هستند. سایر تیم ها هم بازیکنان خوبی دارند و نسبت به سالهای قبل یکدست تر شده اند.

او با اشاره به اینکه از عملکردم راضی هستم، اضافه کرد: از آنجایی که پس از ۱۱ ماه مسابقه می دادیم، ابتدا استرس، جو و فشار مسابقات بر ما حاکم بود اما رفته رفته بهتر کار کردیم.

ملی پوش تیم شهرداری شهربابک در مورد تأثیر کرونا بر سطح کیفی مسابقات لیگ اظهار داشت: این تعطیلی چندین ماهه در عملکرد بازیکنان و کیفیت لیگ تأثیر گذاشته، بازیکنان با وجود استرس نمی توانستند عملکرد همیشگی خویش را داشته باشند و بطور قطع افت دیده می شد. البته شرایط به تدریج بهتر شد.

او در مورد نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی بیان نمود: فدراسیون همه جوره پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده بود و برای این کار امکاناتی داشتند که ما اصلا فکرش را نمی کردیم. پس از هر امتیاز توپ جدیدی به ما می دادند. پس از مسابقه برای ضدعفونی، توپ ها را درون دستگاهی می گذاشتند و سالن را به صورت کامل تخلیه می کردند. علاوه بر این پیش از شروع مسابقات هم تست داده بودیم و هنگام ورود به سالن تبمان چک می شد. بازیکنان هم باید با فاصله روی نیمکت می نشستند و حق برداشتن ماسک خویش را نداشتند. از طرفی فاصله میزها از هم خیلی زیاد بود و با خیال راحت مسابقه می دادیم.

اشتری در مورد دور برگشت مسابقات اظهار داشت: تاریخ دور برگشت معلوم نیست اما حالا همه تیم ها به شهرهای خود برمی گردند تا تمریناتشان را ادامه دهند. فکر می کنم در دور دوم کیفیت افزایش پیدا کند چون فشار و استرس بازیکنان کمتر شده است.