آغاز مرحله سوم لیگ برتر هندبال زنان از نیمه دوم دی

مسابقات مرحله سوم لیگ برتر هندبال زنان از نیمه دوم دی شروع می شود و احیانا فولادمبارکه سپاهان میزبانی دور بعدی مسابقات را به عهده خواهد داشت.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، شانزدهمین دوره از رقابت های لیگ برتر هندبال زنان از ۲۸ مهر با حضور ۸ تیم در دو گروه به صورت متمرکز استارت خورد. دور رفت این مسابقات به میزبانی تهران انجام شد و دور برگشت به میزبانی مشهد در حال برگزاری است. در انتها دور برگشت تیم های اول و سوم گروه A با تیم های دوم و چهارم گروه B و تیم های اول و سوم گروه B با تیم های دوم و چهارم گروه A برای مرحله بعدی مسابقات با هم همگروه خواهند شد. در انتها مرحله سوم و بر مبنای امتیازها، تیم های اول تا چهارم برای مرحله نیمه نهایی با یکدیگر رقابت می کنند و سایر تیم ها هم برای کسب مقام پنجم تا هشتم مسابقه خواهند داد.
مرحله سوم مسابقات لیگ برتر هندبال زنان مقرر است نیمه دوم دی آغاز شود. هر چند هنوز میزبان مسابقات قطعی نشده است اما فولاد مبارکه سپاهان احیانا میزبان دور بعدی مسابقات لیگ برتر هندبال زنان باشد.
مراد کرمی رئیس سازمان لیگ هندبال در خصوص شرایط مسابقات لیگ برتر هندبال زنان به ایسنا اظهار داشت: خداراشکر مسابقات به خوبی در حال برگزاری است. مشهد میزبان بسیار خوبی برای مسابقات بود و همه موارد را پیشبینی کرده بود. مسابقات هم در سطح بالا و با کیفیت در حال برگزاری است. باید از اشتادسازه مشهد به جهت میزبانی از مسابقات تشکر کرد. تمامی پروتکل های بهداشتی رعایت شده و امکانات لازم برای برگزاری مسابقات وجود دارد. برنامه لیگ هم طبق برنامه انجام شد. فردا دو بازی دیگر خواهیم داشت و دور برگشت مسابقات تمام خواهد شد.
ایشان در ادامه در مورد تکلیف تیم کربنات سدیم فیروزآباد غایب این دور از مسابقات لیگ برتر زنان اضافه کرد: هنوز چیزی معلوم نیست و باید برای این تیم کمیته انضباطی تصمیم بگیرد. باید این تیم مدارک لازم را به ما عرضه کند و در نهایت در کمیته انضباطی برای این تیم تصمیم گرفته خواهد شد.
کرمی در ادامه در مورد آغاز مسابقات مرحله سوم لیگ برتر هندبال زنان و میزبان اظهار داشت: تا نیمه دوم دی تکلیف تیم کربنات هم مشخص خواهد شد. مسابقات مرحله بعدی لیگ احیانا از ۱۵ یا ۱۶ دیماه اگر مورد خاصی رخ ندهد استارت خواهد خورد. هنوز تکلیف میزبان مسابقات معلوم نیست اما تیم فولاد مبارکه سپاهان برای مرحله بعدی مسابقات درخواست داده است. باید در نهایت کمیته مسابقات در مورد میزبان تصمیم گیری کند.

منبع: