در گفتگوی ملایی با بومن صورت گرفت؛ اعلام حمایت تفیسا از برنامه های فدراسیون ورزش های همگانی ایران

فرم نو: رئیس فدراسیون ورزش های همگانی ایران در گفتگو با دبیركل انجمن بین المللی ورزش برای همه خواهان همكاری مشترك بیشتر و استفاده از تجاب بین المللی این انجمن بمنظور توسعه ورزش همگانی شد.

به گزارش فرم نو به نقل از فدراسیون ورزش های همگانی، افشین ملایی بامداد امروز سه شنبه در گفتگو با «ولفگانگ بومن» ضمن قدردانی از نگاه و رویکرد مثبت «تفیسا» اظهار داشت: موضوع کم تحرکی یک مسأله و چالش جهانی است و بدین جهت به اشتراک گذاری تجارب جهانی در این راستا بسیار حائز اهمیت می باشد و بنا بر این ما بیش از هر زمان دیگر به تجارب موفق بین المللی در این راستا نیازمندیم.
ملایی اضافه کرد: خوشبختانه رویکردها و برنامه های فدراسیون کاملا با ادبیات روز ورزش همگانی منطبق است و امیدوارم بتوانیم با تاکید بر رویکرد بازاریابی اجتماعی زمینه کاهش کم تحرکی ملی فراهم نماییم.
رییس فدراسیون ورزش های همگانی همکاری و تعامل یا تفیسا را مثبت و سازنده ارزیابی کرد و ابراز امیدواری کرد نقش فدراسیون همگانی بعنوان تنها مرجع ملی توسعه ورزش همگانی در اجرای پروژه های جاری فدراسیون به ویژه طرح ملی شهر فعال مورد توجه قرار گیرد.
بومن دبیرکل تفیسا نیز با اشاره به محتوای دقیق و حرفه ای برنامه راهبردی فدراسیون ورزش های همگانی اضافه کرد: تفیسا آماده حمایت کامل از برنامه ها و پروژه های فدراسیون ورزش های همگانی ایران است و امیدوار است تعامل و همکاری دو سازمان در بالاترین سطح ممکن تداوم یابد.
بومن از برگزاری کارگاه های بین المللی و همین طور برگزاری دوره های تخصصی برای پروژه های ویژه فدراسیون به ویژه شهر فعال آگاهی داد.

منبع: