پیگیری بیمه ورزشكاران در كمیسیون ورزشكاران كمیته ملی المپیك

انعقاد قرارداد همكاری میان كمیته ملی المپیك و وزارت كار درباب بیمه ورزشكاران، یكی از دستورالعمل هایی است كه توسط كمیسیون ورزشكاران پیگیری خواهد شد.

به گزارش فرم نو به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، افشین نوروزی عضو و سخنگوی کمیسیون ورزشکاران اظهار داشت: در نشست کمیسیون ورزشکاران که با حضور سرکار خانم طاهریان نایب رییس کمیته ملی المپیک و مسئول امور کمیسیون ها برگزار گردید، صحبت های حمایت آمیز و دلگرم کننده خوبی در حمایت همه جانبه از کمیسیون داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد. در ادامه، نشست با ریاست آقای ساعی ادامه یافت تا طبق صورتجلسه اعلام شده از قبل به اعضای کمیسیون به بررسی آنها بپردازیم.
وی افزود: بررسی آخرین نقطه نظرات IOC درباب کمیسیون ورزشکاران و بررسی بخشنامه اصلاح شده کمیسیون مواردی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد سپس در ارتباط با مشکلات پیش روی ورزشکاران و المپین ها بویژه در این ایام سخت کرونایی مواردی مطرح گردید و تمامی اعضا بر این مساله تاکید داشتند که کمیسیون سخنگو هم داشته باشد.
نوروزی اشاره کرد: همین طور مقرر گردید تا از طرف کمیسیون نامه ای به اعضای محترم هیات اجرایی کمیته نوشته شود تا در صورت امکان تفاهمنامه ای بین کمیته ملی المپیک کشورمان و وزارت کار درباب بیمه ورزشکاران و استفاده این عزیزان از تسهیلات آن رایزنی های صورت پذیرد.
سخنگوی کمیسیون ورزشکاران در خاتمه اظهار داشت: در نشست امروز تصمیم بر آن شد تا کارگاه هایی جهت المپین ها و یا در واقع برای عزیزانی که موفق به کسب سهمیه المپیک شده اند از طرف افتخار آفرینان سابق المپیکی کشورمان اجرا شود تا باتوجه به حضور در المپیک های قبلی و آشنایی به شرایط حساس کسب سهمیه تا حضور در المپیک تجربیات و داشته ها خودرا در اختیار سهمیه گیران بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو قرار دهند تا این عزیزان بتوانند از تجارب المپین های قبلی برای حضور موفقیت آمیز در توکیو بهره لازم را ببرند در خاتمه هم بنده با اکثریت آرا به عنوان سخنگوی کمیسیون انتخاب شدم.
طاهره طاهریان نایب رییس کمیته ملی المپیک و مسئول امور کمیسیون ها، دکتر مقدم دبیر شورای راهبردی کمیسیونها، هادی ساعی رئیس کمیسیون، معصومه قربانی دبیر، سعید حسنی پور، ساوه شمشکی، الهه احمدی، مهسا جاور، حمیده عباسعلی، قاسم رضایی، مهدی کامرانی و افشین نوروزی در این جلسه حضور داشتند.