شركت باربری دولت

با گذر زمان و پیشرفت علم و فناوری ، امروزه شما می توانید به راحتی كالا ، محل سكونت و را به راحتی و در كم ترین زمان به محل مورد نظر انتقال دهید.

یکی از کار های روزمره ما در این دنیا جابجایی است که این جابجایی یا به صورت کالا انجام می شود یا به صورت جابجایی محل سکونت. در طول زندگی همه ما با کلمه اثاث کشی سروکار داشته ایم ، اثاث کشی در زندگی ما معنی جابجایی و یا کوچ کردن از مکانی به مکانی دیگر می باشد. باربری دولت با کادر مجرب و حرفه ای خود بسته بندی و اسباب کشی تضمینی ، را برای شما با تجربه ای دلجسب به ارمغان می آورند. کامیون ها و وسایل نقلیه مسقف با گنجایش بالا و کارگرهای ورزیده و تضمینی. بسته بندی توسط باربری دولت کاملا تضمینی انجام می شودو بصورت حرفه ای شبانه روزی در خدمت شهروندان عزیز هستیم. ارسال کامیون‌ و هر یک از وسایل انتقال که برای شما مناسب باشد در کمترین زمان به تمام نقاط تهران و شهرستانها. ارسال کارگر جهت بسته بندی اثاثیه منزل ، ارسال وسایل بسته بندی در صورت درخواست مانند: فوم، کارتن، سلفون ، چسپ، روش بسته بندی کاملا اصولی و حرفه ای. ارائه خدمات حمل بار و اثاثیه منزل بصورت شبانه روزی و هفت روز هفته توسط کادری مجرب و حرفه ای بدون هیچگونه محدودیت در سراسر تهران صورت می پذیرد.

 بار بری دولت یکی از بهترین ها در این زمینه است

 

شرکت باربری و اتوبار دولت بار

در زمان های قدیم جابجای کار سخت و دشواری بود ، اینکه چگونه و با چه وسیله ای کالا و وسایل خود را از مکانی با مکانی دیگر انتقال دهم. ولی با گذر زمان و پیشرفت علم و فناوری ، امروزه شما می توانید به راحتی کالا ، محل سکونت و را به راحتی و در کم ترین زمان به محل مورد نظر انتقال دهید.

شرکت های متعددی برای این کار به وجود آمده اند ، یکی از این شرکت ها  و ناوگان حمل و نقل در استان تهران شرکت باربری دولت می باشد.

 بارکش شهری به جابجایی بار و حمل درست بار در سراسر تهران اطلاق میشود. بارکش به وسیله ی نقلیه ای که به امر باربری مشغول است گفته میشود و در ظریف بار امر بارکشی با استفاده از بارکش های ایمن ، رانندگان و کارگران مجرب انجام می شود.

از جمله خدماتی که در باربری دولت به مشتریان ارائه می شود :

  • داشتن بیمه حمل و نقل
  • بسته بندی کالا و وسایل منزل در صورت درخواست
  • استفاده از کارگران مجرب
  • حمل بار بین شهری
  • حمل با دفاتر و شرکت ها
  • حمل وسایل سنگین
  • حمل بار بین استان ها
  • و …

 باربری دولت به منظور رعایت تمامی نکات در خصوص اسباب کشی برای جابه‌جای اقلام سنگین از جک پالت، استاکر و تسمه مخصوص حمل بار استفاده می‌شود.

 همچنین شما میتوانید با انتخاب گزینه بسته بندی لوازم توسط کارکنان دولت بار به راحتی از حمل وسایل خود اطمینان حاصل کنید، بسته بندی توسط دولت بار در کارتن‌های 4 لایه و فوم، جداسازی لوازم خرده‌ریز از درشت، بسته‌بندی دقیق و حساب شده و کارگران خوشرو و مجرب، جابه‌جایی بدون دغدغه را انجام می شود.

 

بسته بندی صحیح و اصولی در باربری دولت

همیشه برای خانم های خانه نحوه بسته بندی و جابجایی وسایل از اهمیت بالایی برخوردار است به همین دلیل باربری دولت بسته بندی جداگانه تمامی وسایل شکستنی ، مبل ، فرش و … را توسط پرسنل و کارکنان مجرب که آموزش دیده اند انجام می شود تا بصورت صحیح و با بالاترین کیفیت وسایل منزل یا دفتر کار شما را بسته بندی ظریف کنند . تمام ما رضایت شما عزیزان است. امید است با انتخاب ما با توجه به سالها تجربه در حوزه حمل و نقل بتوانیم بهترین خدمات حمل و یک اثاث کشی راحت و بدون دغدغه را برای شما به ارمغان بیاوریم. سرعت در انجام عملیات باربری و حمل بار پرسنل یکی دیگر از ویژگی ها باربری دولت است..

 

رضایت مشتریان

هدف ما ارائه خدمات باکیفیت، سرعت عمل و رضایت مشتریان در حوزه حمل و نقل است. ما به عنوان باربری می خواهیم بهترین خدمات را با کمترین هزینه به شما ارائه دهیم. با توجه به این مسئله که باربری امری حساس و پردردسر است کارکنان حرفه ای و آموزش دیده ما تمام تلاش خود را خواهند کرد که یک خاطره خوب از اسباب کشی برای شما بجا بگذارند. اسباب کشی یک کار سخت و دشوار است ما با ارائه یک برنامه ریزی دقیق و اصولی از اول کار با شمایم با ارسال کارشناسان خبره به محل و ارائه یک مشاوره تخصصی، پرسنل خوش اخلاق و خوشرو، ارسال کارگر ماهر جهت بسته بندی و حمل اثاث منزل یا دفتر کار و ماشین آلات مجهز از قبیل کامیون، کامیونت، وانتبار و یا نیسان بار این کار سخت را برای شما آسان خواهیم نمود. تمام هدف ما رضایت شما عزیزان است.

 

اسباب کشی و حمل اثاثیه

اسباب کشی و حمل اثاثیه از جمله خدمات باربری است که انجام آن نیاز به ظرافت و احساس مسئولیت بالایی دارد. شرکت باربری دولت با سال ها تجربه در این زمینه حمل اثاثیه منازل، ادارت و شرکت های مختلف را به عهده گرفته و انجام یک اسباب کشی راحت را به شما تضمین میکند. کارکنان باربری دولت برای انجام اسباب کشی و حمل انواع و اقسام اثاثیه سبک، سنگین و آسیب پذیر آموزش دیده اند. ضمن اینکه بسته بندی اثاثیه شما به شکلی انجام میگیرد که کوچکترین صدمه ای به آنها وارد نشود.

هر آنچه که شما از یک باربری انتظار دارید ما در باربری دولت برای شما فراهم می کنیم کافیست با باربری دولت تماس بگیرید تا در صورت نیاز به شما در خصوص نحوه انجام حمل اثاثیه مشاوره لازم ارائه می شود. بعد از انتخاب وسیله نقلیه مناسب کارکنان باربری دولت برای حمل اثاثیه به محل شما اعزام شده تمامی مراحل حمل و بسته بندی را برای شما با بالاترین کیفیت انجام خواهند داد. دولت بار خود را موظف می داند تا در تمامی مراحل در کنار مشتری قرار بگیرد تا فرآیند حمل و نقل به درستی و با اصول حرفه ای به بهترین شکل ممکن انجام شود.

شما می توانید به منظور اطلاع از کلیه خدمات باربری دولت با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید و از کارشناسان ما در خصوص حمل بار، اثاثیه، بسته بندی و … راهنمایی بگیرید

02126753100

02126753200

02126753004

آدرس: خیابان دولت خیابان نعمتی کوچه دوم پلاک ۱۳۴۴.