رونمایی از پویش سراسری آماده باش در فدراسیون ورزش همگانی

پویش ملی آماده باش با هدف افزایش نقش ورزش های همگانی در جلوگیری از ابتلاء به ویروس كووید_۱۹صبح امروز در محل فدراسیون رونمایی گردید.

به گزارش فرم نو به نقل از فدراسیون ورزش های همگانی، آئین رونمایی از پویش سراسری آماده باش با حضور عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، افشین ملایی رئیس فدراسیون، امیر محسنی رئیس سازمان شهرداری تهران، محسن باقریان سرپرست دبیری فدراسیون و رضا شجیع سرپرست نائب رئیسی فدراسیون برگزار گردید.
این پویش در جهت مسئولیت اجتماعی فدراسیون در افزایش سهم ورزش همگانی در جلوگیری از ابتلاء به ویروس کووید_ ۱۹، همینطور افزایش شادی و نشاط مردم بخصوص خانواده ها به صورت مجازی از ۱۰ مرداد تا ۳۰ شهریور در سرتاسر کشور برگزار می گردد.
کانون اصلی پویش ملی «آماده باش» ورزش همگانی برای مقابله با کرونا شامل خانواده ها، گروه های پر خطر جامعه، افراد بالای ۵۰ سال و تمامی رده های سنی که در معرض این بیماری هستند در چارچوب برنامه های مجازی، اینوگرافی، موشن گرافی، بروشور با مشارکت هیئت های استانی ورزشهای همگانی، انجمن ها و کمیته های ورزشی تحت پوشش فدراسیون ورزش های همگانی که پتانسیل بالایی دارند، به اجرا در خواهد آمد.

منبع: