پرواز های داخلی ایرلاین های تركیه از سر گرفته می شود

در حال حاضر شركت هواپیمایی تركیش ایرلاینز، اولین ایرلاین این كشور، پرواز های داخلی خود را از اول ماه ژوئن آغاز كرده است.

پرواز ایرلاین های ترکیه ای نیز همگی متوقف شدند به طوری که تقریباً فروش بلیط هواپیما استانبول کاملا متوقف شد.

در حال حاضر شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز، اولین ایرلاین این کشور، پرواز های داخلی خود را از اول ماه ژوئن آغاز کرده است. این شرکت هواپیمایی قبل از سرگیری پرواز های داخلی بیشتر در تاریخ ۴ ژوئن، روزانه تنها ۴ پرواز داخلی انجام می دهد.

شرکت هواپیمایی ارزان قیمت ترکیه، آنادولوجت نیز همانند ترکیش ایرلاینز برنامه پروازی خود را از سر گرفته است. با این حال هنوز برای از سرگیری پرواز های بین المللی برنامه ای وجود ندارد تا ۱۰ ژوئن مشخص شود.

پرواز های اول ژوئن ترکیش ایرلاینز از قطب فرودگاه استانبول به ۴ شهر های زیر انجام خواهد شد:

  • فرودگاه آنکارا Esenboğa (ESB)
  • فرودگاه ازمیر عدنان مندرس (ADB)
  • فرودگاه آنتالیا (AYT)
  • فرودگاه ترابزون (TZX)

برنامه پروازی ترکیش ایرلاینز از ۱ تا ۴ ژوئن

  • پرواز استانبول به آنکارا در ساعت ۱۰ صبح حرکت و در ساعت ۱۱:۱۵ در فرودگاه ازمیر فرود می آید. پرواز بازگشت از آنکارا به ترکیه نیز در ساعت ۱۳:۴۰ حرکت و در ساعت ۱۴:۵۵ وارد فرودگاه استانبول می شود.
  • زمان حرکت پرواز ازمیر نیز ساعت ۱۵:۳۰ از فرودگاه استانبول و ساعت بازگشت ۱۷:۵۵ می باشد.
  • ساعت حرکت پرواز استانبول به آنتالیا ۱۱:۱۵ و فرود در فرودگاه انتالیا ۱۲:۴۰ می باشد. ساعت حرکت پرواز برگشت نیز ۱۴:۱۰ می باشد که ۱۵:۴۰ وارد فرودگاه استانبول می شود.
  • پرواز ترابزون نیز ساعت ۱۳:۰۰ استانبول را ترک کرده و ۱۴:۵۰ در ترابزون فرود می آید. پرواز برگشت نیز ساعت ۱۶:۲۰ حرکت کرده و ساعت ۱۸:۲۰ وارد استانبول می شود.

این چهار شهر مهم ترین و بزرگ ترین شهر های ترکیه می باشد که تا ۴ ژوئن تنها پرواز به این شهر ها از سر گرفته شده است.

پرواز های آنادولوجت، شرکت هواپیمایی اقتصادی ترکیه، تماما با بوئینگ ۷۳۷ انجام می شود و قطب اصلی فعالیت آن در فرودگاه دوم استانبول، فرودگاه صبیحه می باشد که فعلا تنها به فرودگاه آنکارا پرواز انجام می دهد.

از سرگیری مجدد پرواز های داخلی ترکیه از ۴ ژوئن

۴ ژوئن روز بازگشت ایرلاین های ترکیه به حالت قبل البته تنها برای پرواز های داخلی می باشد.  

تمامی پرواز ها نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و ظرفیت کم تر انجام می شود. درباره پرواز های بین المللی نیز گفته شده است که امکان بازگشت آن ها از تاریخ ۱۰ ژوئن وجود دارد. اما هنوز قطعی نشده است.

شروع پرواز های داخلی ترکیه نشانه بسیار خوبی می باشد. تاکنون ایرلاین های ترکیه ای نیز در تلاش بیشتر کردن پرواز های خود می باشند.

پس از سرگیری دوباره پرواز های بین المللی و امکان رزرو هتل استانبول قبل از خرید بلیط یا رفتن به فرودگاه در مورد قوانین و مقررات اطلاع کسب کنید تا در هنگام سوار شدن به مشکل نخورید. پ

توجه داشته باشید که این پرواز با تجربه های سفری که تا به حال داشته اید بسیار متفاوت می باشد و برای سلامتی خودتان و دیگران باید نکاتی را رعایت کنید. در صورت رعایت نکردن هر کدام از قوانین در هنگام سفر به مشکل خواهید خورد.

منبع: خبرآنلاین