هدیه كاظمی: امیدوارم مشكل استخدامم زودتر حل شود

به گزارش فرم نو بانوی ملی پوش قایقرانی ایران اظهار داشت: امیدوارم هر چه زودتر مشكل استخدام من حل شود و شنیده ام رئیس كمیته ملی المپیك پیگیر آن می شود.
هدیه کاظمی در گفتگو با ایسنا در پاسخ به این پرسش که از طرف استان خود حمایت نمی شد که از رئیس کمیته ملی المپیک درخواست نمود پیگیر وضعیت اشتغال او باشد، بیان کرد: این مسئله ارتباطی به استان ندارد و اتفاقا از جانب استان حمایت می شوم. این مسئله ارتباط با استخدام سازمان ها دارد و من خواستم آقای صالحی امیری به من کمک نماید. البته مسئولان استان هرمزگان هم برای حل مشکل من کمک می کنند.
کاظمی در پاسخ به این پرسش که فکر می کند بوسیله رئیس کمیته ملی المپیک مشکل او حل شود، اشاره کرد: بله تا آنجا که من شنیده ام آقای صالحی امیری پیگیر کارها می شود. در بازدید از فدراسیون قایقرانی هم من با آقای صالحی امیری صحبت کردم و بعد از آن مدیر دفتر او با من تماس گرفت و پیگیر کار شد و ان شاءالله هر چه زودتر حل شود.
نایب قهرمان بازی های آسیایی جاکارتا در مورد وضعیت تمرینات خود در شرایط تعطیلی اردوها به سبب شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: شانسی که من آوردم خواهرم نیز قایقران است بدین جهت زمانی که در بندرعباس بودیم با هم در خانه تمرینات بدنسازی داشتیم. یک پیست قایقرانی جدا از پیست هیات هم آنجا هست که فقط من و خواهرم در آن پیست تمرین می کردیم. زمانی که دریاچه آزادی باز شد و از سویی در بندرعباس هم هوا بسیار گرم شد به تهران آمدیم و فعلا در تهران پیگیر تمرینات هستیم تا اردوها باردیگر آغاز شود.
کاظمی در مورد شانس خود برای کسب سهمیه المپیک اظهار داشت: باتوجه به سابقه ای که دارم خوش بین هستم که سهمیه المپیک را بگیرم و امکانش بالا است. در این میان مشکلی که وجود دارد و بارها نیز در مورد آن صحبت کرده ام این است که فدراسیون قایقرانی حامی مالی ندارد. بر خلاف برخی رشته ها، ورزشکاران در قایقرانی مجبور هستند تمام طول سال را در اردو باشند حالا چه مسابقه باشد و چه نباشد.
او افزود: در این ۱۲ سالی که من در اردوها هستم هیچ حامی مالی نبوده که در بخش بانوان، ورزشکاران را حمایت کند. تنها زمان لیگ حامی مالی قرارداد می بندد و بعد از اتمام لیگ دیگر هیچ خبری نمی گردد. از طرفی هزینه ها از مکمل گرفته تا پزشک و تعذیه به جهت اینکه ورزشکاران به مدال خوب و خوش رنگی برسد بسیار بالا است. در قایقرانی یک ورزشکار می تواند چهار مدال بگیرد اما نمی دانم چرا قایقرانان هیچ حمایتی نمی شوند.
بانوی ملی پوش ایران در پاسخ به این پرسش که فکر می کند با تعویق مسابقات انتخابی المپیک، شانس او برای رسیدن به سهمیه المپیک بیشتر شده است یا خیر، اشاره کرد: این شرایطی است که برای همه کشورها به وجود آمده است و نمی توان گفت به ضرر و یا نفع کسی است. در واقع همه چیز بستگی به خود ورزشکار دارد که تمریناتش را قطع کند و یا بیشتر تمرین داشته باشد. من و خواهرم سارا سعی کردیم این شرایط را به فرصت تبدیل نماییم و تمرین بیشتری داشته باشیم تا با آغاز مسابقات با آمادگی بیشتری به رقابت بپردازیم.

منبع: