واكنش فدراسیون پزشكی ورزشی به سرنوشت لیگ برتر

فرم نو: سخنگوی فدراسیون پزشكی ورزشی اعلام نمود كه تصمیم گیری در مورد اینكه لیگ برتر فوتبال ایران برگزار می گردد یا خیر جمعی است.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، رضا سعیدی با اشاره به اینکه خیلی از تیم ها تست های PCR یا تست های مولکولی تشخیصی ویروس کووید ۱۹ را انجام داده اند، اظهار داشت: در بعضی از باشگاه ها متاسفانه تعداد اندکی از تست ها مثبت شده است که آنها نیز مورد ارزیابی قرار می گیرد و طبیعتا نتایج ارزیابی تیم ها به اطلاع سازمان لیگ رسیده می شود تا بتوان تصمیمات لازم را اتخاذ نمود.
وی افزود: همین طور کمیته علمی در فدراسیون هر روز نتایج را مورد ارزیابی قرارداده و تشکیل جلسه می دهد و با همکاری سازمان لیگ این کار را انجام خواهد داد تا بتوان در مورد مقوله چگونگی اجرای تمرینات و برگزاری مسابقات به نتیجه رسید.
سخنگوی فدراسیون پزشکی ورزشی در این گفت و گو تلویزیونی با اعلان اینکه در ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش و نیز فدراسیون پزشکی ورزشی نهایت اهتمام خودرا خواهیم کرد تا مسابقات به شکلی سالم و با اجرای حداکثری دستورالعمل ها صورت گیرد، عنوان کرد: طبیعی است که با چالش های زیادی همراه خواهیم بود و هنوز زمان نیاز است تا ارزیابی کامل صورت گیرد.
سعیدی افزود: اینکه لیگ اساسا برگزار می گردد یا نمی گردد تصمیمی جمعی است و در نهایت از طرف سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال گرفته می شود و در حوزه سلامت نیز فدراسیون پزشکی ورزشی مشاوره های لازم را به سازمان لیگ ارائه خواهدنمود.

منبع: