عضو تیم ملی قایقرانی آب های آرام كشورمان: باید آمادگی خودرا حفظ نماییم

به گزارش فرم نو هرمزگان عضو تیم ملی قایقرانی آب های آرام كشورمان اظهار داشت: در صورت مشخص شدن زمان برگزاری مسابقات انتخابی، امیدوارم بتوانم سهمیه مسابقات المپیك توكیو هدفی كه برای آن می جنگم را كسب كنم.
هدیه كاظمی در گفت و گو با ایسنا، اضافه كرد: رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیك آب های آرام كه قرار بود اوایل فروردین در تایلند اجرا شود به سبب شیوع ویروس كرونا یك ماه به تعویق افتاده است.
وی با اعلان اینكه در همین راستا اردوهای تیم ملی نیز تعطیل شده است، اشاره كرد: مقرر است از ششم فروردین ماه تا زمان آغاز مسابقات انتخابی المپیك اردوها مجدداً برقرار شود اما احتمال اینكه مسابقات باردیگر لغو شود هم وجود دارد.
كاظمی افزود: تمرینات تیم ملی در تهران بدون مشكل پیگیری می شد و الان تمرینات انفرادی ام را در بندرعباس دنبال می كنم.
دارنده مدال نقره بازی های آسیایی جاكارتا با اشاره به اینكه باید آمادگی خودرا حفظ نماییم برای اینكه هیچ چیز معین نمی باشد و نمی دانیم زمان دقیق برگزاری مسابقات انتخابی المپیك چه زمانی است، اشاره كرد: گرفتن سهمیه المپیك بستگی به تاریخ دقیق مسابقات دارد و تلاش خودرا برای رسیدن به این هدف انجام دادم.
وی با اعلان اینكه چهار ماهی كه از اردوهای تیم ملی به دور بودم در تمریناتم خلل وارد كرد، افزود: اما بازهم تمریناتم را جدی شروع كردم و بعد از سه ماه حضور در اردو، ركوردهایم به آن چیزی كه باید برسد، رسیده و امیدوارم حتی ركوردهایم بهبود یابد.
كاظمی درانتها عنوان كرد: در صورت مشخص شدن زمان برگزاری مسابقات انتخابی، امیدوارم بتوانم سهمیه مسابقات المپیك توكیو هدفی كه برای آن می جنگم را كسب كنم.

منبع: