مربی تیم خانه بسكتبال هرمزگان: شانس قرار گرفتن بین پنج تیم برتر لیگ برتر بسكتبال كشور را داریم

به گزارش فرم نو مربی تیم خانه بسكتبال هرمزگان اظهار داشت: هم گروهی های خوب و قدرتمندی در مسابقات لیگ برتر بسكتبال بانوان كشور داریم اما مطمئن هستم با تلاش بازیكنان و حمایت مسئولین از گروه بالا می آییم و فكر می كنم شانس این را  داریم كه در میان پنج تیم برتر كشور قرار بگیریم.

هنگامه هنگام پور در گفتگو با ایسنا، اظهار نمود: برای حضور در مسابقات لیگ برتر بسكتبال بانوان كشور از راه اداره كل ورزش و جوانان هرمزگان و هیئت بسكتبال استان اعلام آمادگی كردیم.

وی عنوان كرد: قول هایی از استانداری هرمزگان، اداره كل ورزش و جوانان هرمزگان و هیئت بسكتبال استان برای پشتیبانی از تیم خانه بسكتبال هرمزگان در مسابقات لیگ برتر بسكتبال بانوان كشور گرفته ایم.

مربی تیم خانه بسكتبال هرمزگان با اشاره به اینكه مسابقات لیگ برتر بسكتبال بانوان ۱۶ آبان ماه امسال شروع می شود، اضافه كرد: قرعه كشی مسابقات لیگ برتر بسكتبال بانوان در فدراسیون انجام شد و ما در گروه اول شامل 7 تیم (شركت ملی گاز، نامی نو اصفهان، شهرداری گرگان، شكلی، پاز، سپهرداد، خانه بسكتبال هرمزگان) قرار گرفتیم.

هنگام پور خاطرنشان كرد: نخستین بازی ما در ۱۶ آبان ماه برگزار می گردد و میهمان هستیم هرچند هنوز جدول قرعه كشی برایمان ارسال نشده است.

وی بیان كرد: هم گروهی های خوب و قدرتمندی داریم اما مطمئن هستم با تلاش بازیكنان و حمایت مسئولین از گروه بالا می آییم و فكر می كنم شانس این را داریم كه در میان پنج تیم برتر كشور قرار بگیریم.