سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو: امسال رقیبان صدرنشینی زیادند

به گزارش فرم نو سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو با اشاره به اینكه امسال لیگ پویا تری را شاهد می باشیم، اظهار داشت: این پویایی باعث شده تا تیم های بیشتری برای صدرنشینی با یكدیگر رقابت كنند.

میترا چین سری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بازی تیمش در مقابل دریژنو فرخ شهر از هفته پنجم لیگ برتر، اظهار نمود: بازی خوبی در شهركرد داشتیم. در نیمه اول تمام چیزهایی كه از بازیكنانم خواسته بودم در زمین اجرا كردند. نیمه دوم حریف فشار بیشتری برای رسیدن به گل بر روی تیم ما آورد، در صحنه ای كه حالت بازی جوانمردانه “فرپلی” داشت، بچه ها جا ماندند. در واقع دروازه بان دریژنو پس از دفع توپ اعلام نمود سرش لطمه دیده است. بازیكنان ما نیز به هوای اینكه توپ به اوت زده می شود، ایستادند و داور سوتی نزد و بازیكنان آنها هم توپ را به سمت دروازه ما آوردند وگل زدند.
وی افزود: این مسئله از نظر روحی تیم ما را به هم ریخت و تمركز خودرا از دست دادیم و بچه ها تا آمدند خودرا جمع و جور كنند فرصت ها را از دست دادیم و گلهای بیشتر خوردیم. دریژنو پس از گلی كه زد از نظر روحی بالا رفت وشرایط بازی كردن مقابل آنها خیلی سخت شد.
چین سری اضافه كرد: البته ما دو گل دیگر هم زدیم، اما ده دقیقه بدی داشتیم كه خوشبختانه ۳ امتیاز بازی را گرفتیم.
وی درباب بازی تیمش در مقابل هیئت خراسان رضوی از هفته ششم لیگ برتر، اظهار نمود: همه بازیكنان را در اختیار داریم. در بازی قبل به سبب اخراج توسلی از دروازه بان دوم تیم استفاده كردیم كه عملكرد خوبی داشت و مشخص است كه انگیزه های خوبی دارد و می توان درون دروازه به وی اطمینان كرد.
سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو، اشاره كرد: تمام بازیكنان آماده بازی مقابل هیئت خراسان رضوی هستند. توسلی هم تمرینات خوبی را از نظر فنی و روحی و روانی سپری می كند و می تواند به خوبی به تیم كمك نماید.
وی اشاره كرد: البته بازی مقابل هیئت خراسان رضوی بازی سختی است، چونكه در بازی، هم تفكرات فكر و روانی را داریم و هم بازی بدنی و تاكتیكی. آنها به لحاظ این كه فصل گذشته در نامی نو بودند یكسری انگیزه ها دارند، در مقابل بچه های ما هم برای اثبات بیشتر خود دارای انگیزه های زیادی هستند. شاگردان شریف زاده به سبب این كه در كورس ۴ تیم برتر هستند به دنبال پیروزی هستند و سخت می جنگند.
چین سری اظهار داشت: بازی در خانه حریف است و به خاطر باختی كه در مقابل مس رفسنجان دادند به دنبال پیروزی در این بازی هستند. شرایط سخت تر از آن چه كه پیش بینی می كردیم، است. اما، ما هم باید سخت تلاش نماییم و بازی خوبی ارائه دهیم و در نهایت نتیجه بگیریم.
وی با پویا خواندن این فصل از لیگ، اشاره كرد: از نظر سطح تیم ها، تیم های پویاتری را شاهد می باشیم. رقابت بین تیم های بیشتری در بالای جدول در جریان است هر چند هنوز یكسری تیم ها در مقابل تیم های قدر و قوی بازی نكردند و نتایج خوبی تا این جای جدول دارند و همین سوژه سبب بالا رفتن انگیزه های آنها شده است.
وی درباب داوری های این فصل از لیگ و اعتراضاتی كه مربیان تیم ها نسبت به داوری ها دارند، اشاره كرد: از نظر داوری فكر می كنم، همان اندازه كه لیگ پیشرفت می كند و بازیكنان و تیم ها حرفه ای تر می شوند، اساسا فدراسیون نیز باید روی داوری ها حرفه ای تر سرمایه گذاری كند و این بستر را برای دانش افزایی داوران فراهم آورد. نمی خواهیم، بگوییم مغرضانه است، واقعا باید سطح داروی ها هم برمبنای لیگ پیشرفت كند، باید بازیكنان، مربیان و داوران همپای هم و هم سطح هم پیشرفت كنند. داوران ما داوران خوبی هستند كه توانسته اند در عرصه های بین المللی خودرا نشان دهند، باید شرایطی ایجاد شود كه تعداد آنها بیشتر شود و بتوانند قضاوت های خوبی داشته باشند.
سرمربی تیم فوتسال نامی نو در ارتباط با امكانات سخت افزای تیم های حاضر در لیگ برتر فوتسال بانوان، اظهار داشت: یكسری از باشگاه ها و تیم ها امكانات خوبی دارند و تعدادی دیگر گرفتار كمبودهایی هستند كه سبب می شود، بازی ها به سختی صورت گیرد و یا با محدودیت هایی كه در این مسئله وجود دارد هم مسئولان باشگاهها، هیئت های استانی و فدراسیون باید تعاملاتی برای بهتر سازمان دهی كردن این شرایط داشته باشند، تا مسابقات بانوان هم در شرایط و با كیفیت بهتری اجرا شود.
وی ادامه داد: كیفیت فنی بازیكنان نسبت به گذشته خیلی فرق كرده و پیشرفت كرده است و نیاز است كه در كنار این مساله تمام موضوعاتی كه به آن مربوط می شود هم پیشرفت كند و فقط بحث مربیان و بازیكنان نباشد.
چین سری برگزاری مرحله دوم و نهایی مسابقات لیگ به صورت پلی آف را به نفع تیم های حاضر در لیگ دانست و اشاره كرد: فكر می كنم موجب جذابیت بیشتر لیگ و مسابقات خواهد شد، اینكه از چند هفته پیش از اختتام لیگ یك تیم امتیازات خوبی را به دست آورد و خیال همه راحت شود و وضعیت قهرمانی و دوم و سوم هم تا حدودی معلوم شود از جذابیت لیگ كم می كند. پلی آف با شرایطی كه است سبب بالا رفتن جذابیت لیگ و انگیزه تیم ها خواهد شد.

منبع: