سارا شیربیگی: امروز رضایت نامه ام را می گیرم، می خواستند با هر شرایطی حفظم كنند

فرم نو: بازیكن تیم فوتسال نامی نو از حل شدن مشكل دریافت رضایت نامه اش برای جدایی از این تیم اصفهانی اطلاع داد.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، باشگاه نامی نو اصفهان برای جدایی سارا شیربیگی، بازیكن فوتسال تیم خود مبلغ ۵۰ میلیون تومان را بعنوان رضایت نامه در نظر گرفته بود كه همین مبحث مشكلاتی را برای این بازیكن به وجود آورد، تا جایی كه به خانه نشینی هم فكر كرد. اما شیربیگی در گفتگو با ایسنا به حل شدن مشكل رضایت نامه اش اشاره نمود و اظهار داشت: باشگاه موافقت نمود كه رضایت نامه من را بدهد. روز گذشته با آقای طاهری جلسه ای داشتم و قرار شد با هیات فوتبال استان خراسان رضوی به توافق برسند و تا آخر وقت امروز رضایت نامه ام را بدهند. بودجه هیات فوتبال خراسان محدود است اما مسئولان هیات گفتند مبحث را حل می كنند، من هم از آقای طاهری خواستم پولی نگیرد.
وی در این مورد اضافه كرد: باشگاه قصد اذیت كردنم را نداشت بلكه به دنبال این بود كه با هر شرایطی حفظم كند. حتی شرایط خوبی برای ادامه همكاری در فصل جدید تعیین كردند اما وقتی مسئولان مطمئن شدند شرایط ماندن در نامی نو را ندارم، رضایت دادند.
شیربیگی دلیل جدایی خود از نامی نو را مشكلات شخصی دانست و اظهار داشت: نامی نو سال قبل برای نخستین بار در لیگ تیمداری كرد، طبیعی بود كه با جذب ۱۴ بازیكن غیر بومی از نظر محل اسكان، تغذیه و رفت و آمد شرایط سختی داشته باشد با این وجود رفته رفته همه چیز بهتر شد اما من به علت شخصی شرایط بازی در این تیم را ندارم.
شیربیگی به پایین بودن مبلغ رضایت نامه ها در فوتسال بانوان اشاره نمود و اظهار داشت: در بخش بانوان وقتی سقف قراردادمان ۵۰ یا ۶۰ میلیون تومان است چنین مبلغی( ۵۰ میلیون تومان) برای رضایت نامه نداریم. سال های قبل برخی تیم ها در حد ۵ یا ۶ میلیون تومان برای رضایت نامه در نظر گرفته بودند اما مبلغ ۵۰ میلیون تومان برای نخستین بار مطرح گردیده است.
این بازیكن فوتسال از لیلا صوفی زاده، نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال تشكر كرد و اظهار داشت: در این جریان درصد خیلی بزرگی از مشكلات را خانم صوفی زاده حل كرد. هر روز با وی در ارتباط بودم و دیدم كه برای حل مشكلم با افراد زیادی صحبت كرد. او هیچ مسئولیتی در قبال من نداشت ولی جدا از كار و پستش كمك كرد.