اعلام آمادگی ایران برای میزبانی مجمع عمومی كمیته پارالمپیك آسیا

به گزارش فرم نو دبیر اجرایی كمیته ملی پارالمپیك از اعلام آمادگی ایران برای میزبانی مجمع عمومی كمیته پارالمپیك آسیا در سال ۲۰۲۱ اطلاع داد.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، هادی رضایی اظهار داشت: طی فراخوان ارسال شده به كشورهای عضو كمیته، از داوطلبان برای میزبانی مجمع عمومی كمیته پارالمپیك آسیا در سال های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۳ دعوت شده تا ضمن آگاهی از شرایط، آمادگی خویش را برای برگزاری این نشست اعلام كنند.
وی خاطر نشان ساخت: بعد از مطالعه فراخوان و شرایط، ایران آمادگی خویش را برای میزبانی مجمع عمومی در سال ۲۰۲۱ اعلام نمود و امیدواریم مورد قبول واقع شود.
دبیر اجرایی كمیته ملی پارالمپیك اضافه كرد: در مجمع عمومی اعضای هیات رئیسه، پرسنل APC، روسای كمیته های ملی پارالمپیك، روسای فدراسیون های جهانی و منطقه ای و میهمانان ناظر حضور دارند. برگزاری این مجمع فرصت بسیار مناسبی برای برقراری تعامل با اعضای APC و كشورهای عضو آن است. در مجموع ۱۵۰ نفر از مسئولین از سراسر جهان در این رویداد حضور خواهند داشت.
وی خاطرنشان كرد: كنفرانس APC، نشست های مربوط به كمیته های دائمی شامل ورزشكاران، ورزش زنان، اخلاق، علوم ورزشی و پزشكی، بازی ها و توسعه و هم اهدای جوایز هم برگزار می شود.