نتایج دختران پینگ پنگ باز ایران در روز نخست مسابقات بین المللی عمان

فرم نو: دختران پینگ پنگ باز ایران با دو پیروزی و ۱۰ شكست به كار خود در روز نخست مسابقات بین المللی تنیس روی میز عمان اختتام دادند.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، مسابقات بین المللی تنیس روی میز عمان از امروز (چهارشنبه) شروع شده است و بانوان ملی پوش ایران نخستین بازی مرحله گروهی خودرا در رده زیر ۲۱ سال و بزرگسال انجام دادند. آنان در تمام دیدارهای رده سنی بزرگسال خود شكست خوردند و در رده سنی زیر ۲۱ سال دو پیروزی و سه شكست به دست آوردند.

در مهم ترین اتفاق، پریناز حاجلیو ۱۶ ساله برابر گریش از هند كه نفر هفتم رنكینگ جوانان جهان است به میدان رفت و با حساب سه بر دو به پیروزی رسید. مهشید اشتری باز در رده سنی زیر ۲۱ دو بازی انجام داد كه در بازی اول سه بر دو نماینده مصر را شكست داد اما در بازی دوم با همین نتیجه مغلوب ناینا از هند شد. ملیكا كرمی هم هر دو بازی خودرا در این رده سنی با نتیجه سه بر یك و سه بر صفر برابر نمایندگانی از قزاقستان و سنگاپور واگذار كرد.

در رده سنی بزرگسال ندا شهسواری یك بازی انجام داد و با حساب سه بر یك مغلوب نماینده مصر شد. مهشید اشتری نتیجه هر دو بازی خودرا به نمایندگانی از مصر و هند واگذار كرد. ملیكا كرمی هم برابر پینگ پنگ بازان مصر و روسیه شكست خورد و حاجیلو مغلوب نماینده هند و ژاپن شد.

فردا و در بخش انفرادی رده سنی بزرگسال شهسواری، كرمی و اشتری برابر رقبای خود به میدان می روند. علاوه بر این كرمی، اشتری و حاجیلو در انفرادی رده زیر ۲۱ سال هم مسابقه می دهند و تیم دو نفره حاجیلو و كرمی در بخش دوبل این مسابقات هم شانس خودرا امتحان می كنند.

مسابقات بین المللی تنیس روی میز عمان از ۲۹ اسفند تا ۴ فروردین ماه برگزار می گردد و در بخش بانوان ندا شهسواری، مهشید اشتری، پریناز حاجیلو و ملیكا كرمی چهار نماینده ایران هستند.