كشتی آزاد زیر ۲۳ سال آسیا؛ حریفان رحمانی، یزدانی، زنگنه و مرادی مشخص شدند

به گزارش فرم نو قرعه كشی مسابقات روز دوم رقابت های كشتی آزاد زیر ۲۳ سال آسیا انجام شد و طی آن حریفان رحمانی، یزدانی، زنگنه و مرادی مشخص شدند.

به گزارش فرم نو به نقل از روابط عمومی فدراسیون كشتی، قرعه كشی اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۴ و ۱۲۵ كیلوگرم مسابقات كشتی آزاد زیر ۲۳ سال آسیا پس از ظهر امروز (به وقت محلی) در شهر اولان باتور مغولستان انجام شد و مسابقات این اوزان از بامداد فردا (شنبه) برگزار می گردد.

نتایج قرعه كشی نمایندگان كشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ كیلوگرم كه ۵ كشتی گیر حضور دارند مسابقات به صورت دوره ای برگزار می گردد و افشین رحمانی باید با راهول از هند، ادلان عسكراف از قزاقستان، بك بولات میرزانظر اولو از قرقیزستان و چینزوریگ تسراما از مغولستان كشتی بگیرد.
در وزن ۶۵ كیلوگرم امیرمحمد یزدانی در دیدار نخست به مصاف ویلیسیو از چین می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده دیدار میان پراوین از هند و حجامحمد ابراگیموف از تركمنستان می رود. در این وزن ۸ نفر حضور دارند.
در وزن ۷۴ كیلوگرم كه مسابقات با حضور ۶ كشتی گیر و در دو گروه سه نفره برگزار می گردد نوید زنگنه در گروه یك با باتیار نبی اف از تركمنستان و بكجان ژامبولوف از قرقیزستان كشتی می گیرد. در ادامه نفرات اول و دوم هرگروه به صورت ضربدری در دیدار نیمه نهایی به مصاف هم می روند كه نفرات برنده راهی دیدار فینال و نفرات بازنده راهی دیدار رده بندی خواهند شد.
در وزن ۱۲۵ كیلوگرم هم ۶ نفر حضور دارند كه محمد مرادی در گروه ۲ به مصاف ار سونگبو از چین و لخاگواگرل مونختور از مغولستان می رود. در ادامه نفرات اول و دوم هرگروه به صورت ضربدری در دیدار نیمه نهایی به مصاف هم می روند كه نفرات برنده راهی دیدار فینال و نفرات بازنده راهی دیدار رده بندی خواهند شد.