ملی پوش بسكتبال نامی نو: در تهران جبران می نماییم

به گزارش فرم نو بازیكن ملی پوش بسكتبال نامی نو با اشاره به حضور خوب رسانه در مسابقات بسكتبال بانوان امسال را سال پربار رسانه ای برای بسكتبال بانوان خواند.
ساغر آجیلی در گفت گو با ایسنا، در مورد بازی رفت تیمش در مقابل هیرو كه منجر به شكست ۶۱ بر ۶۳ نامی نو شد، اظهار نمود: برای این بازی ما تصور برد داشتیم. تمام تلاش خویش را كردیم و بازی هم پایاپای بود، ولی متاسفانه یكی از بازیكنان اصلی تیم را در ابتدای كوارتر چهارم به علت ۵ خطا شدن از دست دادیم و از زمین اخراج شد.
وی ادامه داد: با این وجود سعی كردیم جای خالی وی را پر نماییم و دقایقی هم، بازی سنگین و نفس گیری را با هیرو داشتیم. نمی توانم، بگویم سوت داوری اشتباه بود، اساساً خود ما هم اشتباه داشتیم، ولی این حواشی پیش آمده در كوارتر چهارم تأثیرگذار بود. بااین حال ما این هفته را خوب تمرین كردیم و اساساً برای بازی پنجشنبه برنامه ریزی جداگانه ای داریم و بازی را واگذار نمی نماییم.
آجیلی در مورد انتقاد بعضی از كارشناسان از بازی هفته گذشته اش كه عملكرد خوبی نداشت، اظهار داشت: صد در صد این صحبت را قبول دارم. در بازی روز پنجشنبه گذشته آماده نبودم و نتوانستم آنچه مربی و تیم می خواست را برآورده كنم. تمام عزم خویش را جزم كردم تا در بازی برگشت در تهران جبران كنم. خودم فكر می كنم بیشتر ذهنی بود و الان آماده این بازی هستم.
ملی پوش بسكتبال نامی نو در مورد بازی در تهران اظهار داشت: زمین مسابقه، زمین تازه ای است و زمین همیشگی هیرو نیست و آنها هم تمرینات زیادی نداشتند. تماشاگران هم همیشه هستند و این بستگی به خود بازیكنان دارد و چون ما بازیكنان بی تجربه ای نیستیم فكر می كنم تماشاگر و یا حتی سوت اشتباه داوران نمی تواند روی ما تأثیرگذار باشد.
وی كیفیت لیگ امسال را بالا خواند و اضافه كرد: لیگ امسال از همه سالها باكیفیت تر بود. حضور آمارگیران كه عملكرد هر بازیكن را در انتها هر دیدار مشخص می كند یكی از نكات مثبت لیگ بود. رسانه ای شدن بسكتبال بانوان امسال خیلی خوب بوده است این فصل بسكتبال بانوان در شبكه دوم سیما مطرح شده، در اخبار بانوان، شبكه خبر و خبر و ورزشی عصر و یا پیج فدراسیون و همینطور پیج آیدین مقیمی و پویا تابان، باشگاه نامی نو و خبرگزاری ها اطلاع رسانی خیلی خوبی امسال داشتیم.
آجیلی تصریح كرد: از نظر فنی هم چون در تمام تیم ها بازیكنان ملی پخش شده بودند بازی ها در سطح بالایی بود و تیمی كه كمتر اشتباه می كرد به نتیجه می رسید.