اعتراض به زمان برگزاری هفته دهم لیگ فوتبال بانوان

به گزارش فرم نو سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان می گوید برگزاری بازی هفته دهم در سه شنبه اصلا زمن مناسبی نیست اما با تیم ملی همكاری می نماییم.

مریم جهان نجاتی سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در گفتگو با ایسنا به زمان برگزاری بازی هفته دهم كه سه شنبه است اعتراض كرد و اظهار داشت: ما جمعه در قائمشهر بازی كردیم و روز شنبه به سیرجان رسیدیم. امروز هم به خاطر ویزای اعزام هند به تهران آمدیم. این سفر برنامه های لیگ را جا به جا كرد. از نظر من سه شنبه اصلاً زمان مناسبی برای برگزاری لیگ نیست چون این بازیكنان در تیم هایشان بازی می كنند و احتمال صدمه دیدگی وجود دارد اما برنامه ای است كه سازمان لیگ داده و ما هم باید با تیم ملی همكاری داشته باشیم. امیدوارم خستگی از كیفیت بازی ها كم نكند.
وی در مورد كیفیت لیگ برتر اظهار نمود: از اینكه رقابت تیم ها به هم نزدیك شده خیلی خوشحال هستم این مورد نشان داده است كه نسبت به سال های گذشته لیگ بهتری داریم كه نویدی برای تیم ملی است چون كه بازیكنان بیشتری به تیم ملی معرفی می شود.
جهان نجاتی در مورد بازی با سپاهان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار داشت: درست است كه دیدار حساسی داریم و رقابت برای كسب عنوان دومی جدول است اما یك بازی مثل بقیه بازی ها است. البته هر كدام از ما امتیازی در این بازی از دست بدهد امكان دارد جایگاهش تا رتبه ششم جدول هم پایین بیاید. باید در فرصتی كه داریم از نظر انگیزشی با بازیكنان كار نماییم و حساسیت بازی را كاهش دهیم. مطمئن هستم اگر بازیكنانم مثل هفته های قبل بازی كنند می توانیم برنده باشیم.
وی در این مورد اضافه كرد: سپاهان را كاملاً ارزیابی كردیم و روی نقاط ضعف و قوتش شناخت داریم.
سرمربی تیم شهرداری سیرجان به وضعیت تیم خود در لیگ برتر اشاره و بیان كرد: از نظر مالی و تعداد بازیكن نسبت به سایر تیم ها بضاعت كمتری داریم. میانگین سنی تیم مان ۱۷ سال است و از بازیكنان بسیار جوانی استفاده می نماییم. در هفته چهارم لیگ رتبه هشتم را داشتیم و به تدریج وقتی بازیكنان جوانمان انگیزه پیدا كردند و توانستند كنار بازیكنان باتجربه تیم بازی كنند، جایگاه واقعی خویش را در جدول به دست آوردیم. اما این جایگاه منوط به بازی با تیم خوب سپاهان است. برای این تیم و كادر فنی اش احترام زیادی قائل هستم و می دانم كه بازی باكیفیتی خواهیم داشت.
جهان نجاتی در پاسخ به این سوال كه با عنایت به اختلاف امتیازتان با تیم بم كرمان آیا قهرمان می شوید؟ اظهار داشت: در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست. بازیكنانم نسبت به تیم بم بسیار كم تجربه تر هستند و همین سبب شد كه امتیازهای دور رفت را از دست بدهیم اما الان همه تیم ها با بم بازی كردند و می توانند این تیم را به خوبی آنالیز كنند.