وقتی پاداش نجومی فوتبال پرداخت می شود اما پاداش ۲۲ میلیونی بانوان نه!

فرم نو: ملی پوش فوتسال بانوان در مورد پرداخت نشدن پاداش قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در آسیا اظهار داشت: هیچ كس نمی داند چقدر برای قهرمانی زحمت كشیدیم و كمترین چیز همین پاداشی است كه پرداختش را تا این حد طول دادند.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتسال بانوان ایران ۲۲ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ برای دومین دوره پی در پی به مقام قهرمانی آسیا رسید. سپس این قهرمانی قرار شد از جانب وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال مبلغ ۲۲ میلیون تومان به آنها پاداش داده شود، اما با گذشت حدود ۹ ماه از این قهرمانی هنوز پاداشی پرداخت نشده و پیگیری های ملی پوشان هم با وعده های مسئولان فدراسیون روبرو شده است.
فاطمه اعتدادی، ملی پوش فوتسال بانوان و خانم گل فصل گذشته لیگ برتر فوتسال در این مورد به خبرنگار ایسنا اظهار داشت: هر بار كه به خانم صوفی زاده (نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال) و آقای تاج (رئیس فدراسیون فوتبال) در این مورد گفتیم، آخرین حرفشان این بود كه هم مبلغ دلاری و هم مبلغ ریالی كه قرار بود به ما بدهند تصویب شده و تا پیش از عید پرداخت می شود. ما هم امیدوار هستیم این پاداش را تا عید بدهند.
او اضافه كرد: در این مدت فقط صبر كردیم و الان هم منتظریم تا عید این پاداش را بدهند. اردیبهشت امسال قهرمان شدیم. آن موقع شرایط اقتصادی با الان كاملاً متفاوت بود و ۲۰ میلیون ارزش داشت اما الان پراید ۴۰ میلیون تومان شده است. به نظرم در این مورد كوتاهی كردند، اما قول دادند تا قبل عید بدهند.
ملی پوش فوتسال بانوان در مورد پرداخت سریع پاداش یك میلیون دلاری به تیم ملی فوتبال مردان در حالیكه این تیم در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا حذف شد، اظهار داشت: همیشه اعتقاد داشتیم نباید خودمان را با مردان مقایسه نماییم چون این فرق همیشه وجود داشته و اگر به این مساله دقت كنیم باید فوتبال را كنار بگذاریم. اما واقعاً پاداش ما كمترین مبلغ است و هنوز پرداخت نشده است. این مساله انگیزه بازیكنان تیم را پایین می آورد. می گویند در مسابقات برای چه بدویم؟ البته وقتی به مسابقات می رویم اصلاً به پول و پاداش فكر نمی نماییم و فقط برای دل مان، مردم و پرچم مان می جنگیم ولی وقتی می بینیم اتفاقی نمی افتد انگیزه مان پایین می آید. امیدوارم تا قبل عید پرداخت كنند چون اگر به بعد عید موكول گردد، فكر نمی كنم اتفاقات خوبی بیفتد.
اعتدادی درانتها به سختی هایی كه در راه قهرمانی در آسیا كشیدند اشاره و بیان كرد: هیچكس نمی داند ما برای مسابقات آسیایی چقدر سختی، فشار و استرس كشیدیم. افراد ورزشی از سختی ها مطلع هستند ولی افراد عادی فقط قهرمانی را می بینند و همیشه تمجید می كنند اما كسی از پشت پرده خبر ندارد كه چقدر سختی كشیدیم. یك سال كامل در اردو بودیم و كمترین چیز می تواند همین پاداش باشد كه پرداختش را این همه طول دادند.