رئیس فدراسیون ژیمناستیك خبر داد: احتمال تعویق در برگزاری مسابقات ژیمناستیك بانوان كشورهای اسلامی

به گزارش فرم نو رئیس فدراسیون ژیمناستیك اظهار داشت: خیلی از كشورهایی كه می خواهند در رقابت های ژیمناستیك بانوان حضور پیدا كنند،  كشورهایی نیستند كه مایل باشیم جام را با این سطح برگزار نماییم.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، زهرا اینچه درگاهی ظهر امروز یكشنبه در مجمع انتخاباتی هیئت ژیمناستیك لرستان با اشاره به اینكه هیئت ژیمناستیك لرستان جزو موفق ترین هیئت های ما در كشور است، تصریح كرد: هیئت لرستان، رتبه یك را در ارزیابی هیئت های ورزشی توانسته كسب كند.
وی با اشاره به اینكه ورزشكاران رشته ژیمناستیك لرستان دو طلا، دو نقره و یك برنز را در رقابت های كشوری كسب كرده اند، خاطرنشان كرد: باتوجه به انتخاب «حمزه امین منش» بعنوان رئیس هیئت ژیمناستیك لرستان، مدیریت پایدار و مستمر این زمینه را بوجود می آورد كه برنامه های چهار سال قبل و سنوات قبل ادامه یابد و بستر رشد خوبی را برای ژیمناستیك استان فراهم آورد.
رئیس فدراسیون ژیمناستیك جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینكه در پاییز گذشته توانستیم برای نخستین بار مدال المپیك جوانان را كسب نماییم كه یكی از بزرگترین افتخارات ما بود، اضافه كرد: مدال برنز را در جام جهانی آلمان كسب كردیم و صعود ورزشكاران ژیمناستیك به مدال آوری های بالا نشان دهنده رشد چشم گیر و موفقیت های ایران در این رشته ورزشی است.
اینچه درگاهی با تاكید بر اینكه دید به ایران در دنیا در حال تغییر است، اضافه كرد: باید افق های پیش روی خویش را در این رشته ورزشی بالاتر ببینیم.
وی با اشاره به اینكه مسابقات اسلامی ژیمناستیك بانوان ۲۴ بهمن مقرر است برگزار شود، خاطرنشان كرد: دغدغه ما این بود كه تیم ها با شرایط مورد نظر ما حضور پیدا كنند، این دغدغه دارد جامه عمل می پوشد و خیلی از كشورهایی كه می خواهند در این رقابت ها حضور پیدا كنند كشورهایی نیستند كه مایل باشیم جام را با این سطح برگزار نماییم.
رئیس فدراسیون ژیمناستیك جمهوری اسلامی ایران تصریح كرد: شاید مسابقات اسلامی ژیمناستیك بانوان اندكی به عقب بیفتد اما می خواهیم بانوان ما مسابقات بین المللی را تجربه كنند.