شعبانیان: تعجب می كنم نامی نو با این امتیازهای پایین باخت، امیدوارم حق به حق دار رسیده باشد

فرم نو: سرمربی تیم والیبال بانوان پیكان تهران اظهار داشت: به ذوب آهن تبریك می گویم اما نمی دانم نامی نو چرا اینگونه بازی كرد كه با چنین پوئن های پایینی باخته است.
میترا شعبانیان در گفت و گو با ایسنا در مورد دیدار با امید ایران اظهار داشت: تیم امید ایران خیلی خوب بازی كرد. فكر می كنم در لیگ اینقدر خوب نبود. از جانب دیگر نمی دانم چرا نامی نو اینگونه بازی كرد كه با این پوئن های پایین باخته و برایم تعجب آور است. امیدوارم همه تلاششان را كرده باشند و واقعا حق به حق دار رسیده باشد. به تیم ذوب آهن تبریك می گویم.
وی در ادامه بیان كرد: ما امروز بدشناسی آوردیم، تهمینه درگذنی یكی از سرعتی زنان خوب تیممان را به خاطر لطمه دیدگی مچ پا و فاطمه امینی را هم به خاطر لطمه زانو در تركیب نداشتیم و یكی از دلایلی كه نتوانستیم بازی را با پوئن زیر 10 تمام نماییم همین سوژه بود.
شعبانیان در این مورد اضافه كرد: لیبرو تیم امید هم امروز خیلی خوب بازی كرد و گاهی با پا توپ برمی گرداند و كاری را می كرد كه در مردان رایج است.
سرمربی تیم والیبال بانوان پیكان تهران درانتها به اشاره به این مساله كه اختلاف پوئن تیم قهرمان و دوم كم بود اظهار داشت: امیدوارم شرایطی را در نظر بگیرند كه وقتی می بینند اختلاف پوئن تیم ها به این صورت است، پلی آف برگزار كنند یا قانونی بگذارند كه مثلا وقتی فاصله پوئن ها زیر 5 باشد بازی سومی در شهر بی طرف برگزار كنند. این مساله جذابیت لیگ را هم بالا می برد، اما ذوب آهن هم خوب بازی كرده كه توانستند اینقدر خوب با تیم نامی نو بازی كنند.