صحبتهای متناقص مربی توكلی و نایب رئیس بانوان، ربانی: با فدراسیون به توافق نرسیدم

به گزارش فرم نو محسن ربانی می گوید كه برای مربیگری سپیده توكلی با فدراسیون به توافق نرسیده است.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، سپیده توكلی ملی پوش دوومیدانی بانوان نداشتن مربی تخصصی را دغدغه بزرگی عنوان نمود و اظهار داشت كه فدراسیون در عقد قرارداد با ربانی مربی پیشین او تعجیلی ندارد. پس از آن نایب رییس بانوان فدراسیون دوومیدانی در اظهار نظری متفاوت گفت ربانی تمایلی به كار كردن با سپیده توكلی ندارد، اما گویا محسن ربانی با فدراسیون سر مباحث مالی به توافق نرسیده است.

ربانی در گفت و گو با ایسنا، در مورد ابهامات موجود در مورد مربیگری مجدد سپیده توكلی اظهار نمود: من در یك مقطع زمانی با شرایطی كه وجود داشت نخواستم با توكلی همكاری كنم، اما دوباره صحبت كردیم كه با هم كار نماییم كه البته با فدراسیون به توافق نرسیدیم. یعنی شرایط، شرایط خوبی نبود و من ترجیح دادم كه كار نكنم.

وی در پاسخ به این سوال كه منظور از شرایط چیست، اظهار داشت: بحث مالی مطرح است و نمی توان با این شرایط كار كرد. من مربیگری می كنم شاگردان خودم را دارم ولی اینكه بخواهم بعنوان مربی تیم ملی باشم با این شرایط این كار را نمی كنم. نمی توانم مربی قراردادی باشم و موظف باشم كاری كه فدراسیون می خواهد را انجام دهم. حالا كاری را كه قبل تر هم انجام می دادم و شاگرد تربیت می كردم را انجام می دهم.

ربانی در مورد ادامه كارش با توكلی اظهار داشت: نمی توانم. بحث زندگی شخصی هم هست. نمی توان آنقدر زمان گذاشت. توكلی ورزشكار حرفه ای و بزرگی است. كار كردن با او زمان بر است. من نمی توانم زمان زیادی را مجانی در اختیارش بگذارم. خودش هم شرایطش را ندارد كه هزینه ای را كه من بعنوان مربی می خواهم پرداخت كند، چون فدراسیون كه به من چیزی پرداخت نمی نماید. من ترجیح دادم كار نكنم و همانطور هم كه گفتم به توافق نرسیدیم.