نامی نو – گروه بهمن بازی حساس هفته نهم لیگ بسكتبال بانوان

فرم نو: در مهمترین بازی هفته نهم لیگ برتر بسكتبال بانوان تیم های نامی نو و گروه بهمن برابر هم به میدان می روند.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، لیگ برتر بسكتبال بانوان به هفته های پایانی خود رسیده است و سپس برگزاری هفته دهم، بازی های خطی بین دو گروه الف و ب برگزار می گردد تا قهرمانی این دوره از مسابقات بسكتبال بانوان مشخص شود. تا این مرحله از لیگ تیم نامی نو اصفهان بدون شكست به كار خود ادامه می دهد و سپس آن تیم های هیرو، گروه بهمن و دانشگاه آزاد اسلامی با هفت برد سپس نامی نو به دنبال تصاحب جام قهرمانی هستند.
در هفته نهم لیگ برتر كه پنجشنبه، ۱۳ دی ماه و از ساعت ۱۱ بامداد برگزار می گردد تیم های نامی نو و گروه بهمن به مصاف هم می روند. در دیدار رفت این دو تیم نامی نو ۷۰ بر ۶۲ به پیروزی رسد. در این بازی كه یاران نازی طائرپور در گروه بهمن میزبان هستند، نماینده اصفهان كار سختی را برای پیروزی پیش رو دارد و به شكلی این دیدار سخت ترین بازی گروه ب است چون سایر تیم های حاضر در این گروه تابحال نتوانستند نامی نو و گروه بهمن را شكست دهند.
اما گروه الف با حاشیه هایی كه هفته گذشته در بازی هیرو و نفت داشت تا جایی كه فریده شجاعی، نایب رئیس بانون فدراسیون بسكتبال اعلام نموده بود كمیته انضباطی باید با خاطیان این دیدار برخورد كند به نظر می آید این هفته از آرامش نسبی برخوردار است، پالایش پس از شكست برابر هیرو به بوشهر می رود تا مقابل باژوند به میدان برود. نماینده بوشهر هفته گذشته حاضر به بازی برابر دانشگاه آزاد نشد، سرمربی این تیم در گفت و گو با ایسنا در توضیح عدم شركت تیمش بیان كرد: ” متاسفانه سه بازیكن لطمه دیده دارم و یكی دیگر از بازیكنانم مادرش به خاطر تصادف در بیمارستان بستری است و باید كنارش باشد با این شرایط وقتی نتوانستم با پنج بازیكن اصلی ام حاضر شوم، تصمیم گرفتم بازی نكنم چون اینگونه اختلاف بازی مان زیاد می شد”.
حالا این تیم پنجشنبه شاگردان مرتضی زاده در نفت را پیش رو دارد. نفت با شروع نیم فصل دوم تنها در یك بازی به پیروزی رسیده و در دو هفته گذشته شكست خورده است، بنا بر این به دنبال پیروزی در بازی هفته نهم خود است. هیرو باز در خانه میزبان دانشگاه گلستان است و دانشگاه آزاد باز با گاز مسابقه می دهد.
بازی های هفته نهم لیگ برتر بسكتبال
گروه بهمن _ نامی نو
خانه بسكتبال بندرعباس _ صدرا شیراز
پاژ تهران _ نارسینا تهران
باژوند بوشهر _ پالایش نفت آبادان
هیرو _ دانشگاه گلستان
شركت ملی گاز _ دانشگاه آزاد اسلامی