امروز برگزار می‏‎شود؛ نشست مشترك احسان حدادی و مجید كیهانی با رضا صالحی امیری

به گزارش فرم نو ادامه اختلاف نظرها میان احسان حدادی با رئیس فدراسیون دوومیدانی منجر به برگزاری نشست با حضور این دو و رئیس كمیته ملی المپیك شده است، این نشست امروز برگزار می‎شود.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، اختلاف میان احسان حدادی و مجید كیهانی مبحث جدیدی در دوومیدانی نیست؛ این ملی پوش پرتاب دیسك از زمان آغاز دوره مدیریت جدید این رشته، در مورد برنامه های آماده سازی خود و پیگیری آنها با حضور مربی اختصاصی با رئیس جدید اختلاف نظر داشت.
اگرچه این اختلاف نظرها تاثیری روی عملكرد احسان حدادی نداشت و وی در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ هم موفق به تكرار قهرمانی خود برای چهارمین بار شد، اگر تشدید آن طی هفته های گذشته سبب ورود جدی كمیته ملی المپیك و ریاست این كمیته شده است به خصوص كه المپیك ۲۰۲۰ توكیو هم در پیش است و مسئولان ورزش روی حدادی بعنوان یكی از امیدهای كاروان ایران در این بازی ها، حساب می كنند.
در همین راستا صالحی امیری طی ماه های گذشته دو جلسه با احسان حدادی داشته است. وی نشست جداگانه ای را هم با تیمور غیاثی و مجید كیهانی برگزار كرد اما مجموع این نشست ها نه تنها به حل و فصل اختلافات میان حدادی و مجموعه فدراسیون دوومیدانی كمك نكرده بلكه به تازگی تشدید هم شده است.
در همین راستا مقرر است رئیس كمیته ملی المپیك در نشستی مشترك با حضور همزمان احسان حدادی و مجید كیهانی برگزار می شود، اختلاف میان آنها را بررسی و به سرانجام برساند. این نشست امروز در محل كمیته ملی المپیك برگزار می گردد.