هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان شهرداری بم فاتح داربی كرمان شد

فرم نو: تیم فوتبال بانوان شهرداری بم داربی كرمان را به نفع خود به اختتام رساند.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز( جمعه) از ساعت ۱۰ بامداد شروع شد. داربی كرمان یكی از مهمترین بازی های این هفته بود كه دوتیم شهرداری بم كرمان، صدرنشین لیگ و شهرداری سیرجان به مصاف هم رفتند كه در نهایت بم صدرنشین موفق شد با دو گل به پیروزی برسد. در این بازی ابتدا شهرداری بم پیش افتاد اما سیرجان موفق شد بازی را به تساوی بكشاند اما در ادامه بم با گل زهرا قنبری به پیروزی رسید. سیرجان كه تا هفته سوم در رتبه چهارم جدول رده بندی بود با این شكست به جایگاه هفتم سقوط كرد.
در دیگر بازی این هفته ملوان بندرانزلی هم چهار بر یك سپیدار قائمشهر را شكست داد و دومین پیروزی متوالی خودرا به دست آورد. این تیم هفته گذشته با هشت گل آذرخش تهران را شكست داده بود. با این نتیجه شاگردان مریم ایراندوست در ملوان توانستند خودرا به رتبه چهارم جدول رده بندی برسانند تا بعنوان یكی از مدعیان لیگ معرفی شوند. علاوه بر این تیم های اصفهانی هم موفق شدند حریفان خودرا شكست دهند. ذوب آهن در بازی با خیلج فارس شیراز كه قعرنشین جدول رده بندی است پنج گل به ثمر رساند و در رتبه دوم جدول باقی ماند. شاگردان سمیه شهبازی در سپاهان باز موفق شدند با سه گل همیاری آذربایجان را شكست دهند. سپاهان هفته گذشته در خانه برابر راه یاب ملل مریوان شكست خورده بود.
دیدار تیم های راه یاب ملل مریوان و آذرخش تهران به سبب بارش برف و نامناسب بودن هوا در سنندج، برگزار نشد.
نتایج بازی های هفته چهارم
شهرداری بم كرمان ۲ _ شهرداری سیرجان ۱
ملوان بندرانزلی ۴_ سپیدار قائمشهر ۱
ذوب آهن اصفهان ۵ _ خلیج فارس شیراز صفر
پارس جنوبی بوشهر ۲ _ پالایش گاز ایلام ۴
همیاری آذربایجان غربی صفر _ سپاهان اصفهان ۳
راه یاب ملل مریوان _ آذرخش تهران ( كنسل شد)
جدول رده بندی لیگ برتر تیم ها تفاضل امتیاز شهرداری بم ۲۷ ۱۲ ذوب آهن اصفهان ۱۲ ۱۲ سپاهان اصفهان ۱۲ ۹ ملوان بندرانزلی ۱۰ ۷ راه یاب ملل مریوان ۷ ۷ پالایش گاز ایلام ۲_ ۶ شهرداری سیرجان ۰ ۵ همیاری آذربایجان غربی ۰ ۳ پارس جنوبی بوشهر ۳_ ۳ آذرخش تهران ۱۵_ ۳ سپیدار قائمشهر ۱۷_ ۰ خلیج فارس شیراز ۳۱_ ۰