نگاهی به عملكرد تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان دختران كارآمد بی ادعا!

فرم نو: سرمربی تیم فوتبال بانوان مس رفسنجان می گوید هدفمان رسیدن به جمع چهار تیم برتر بود اما الان به مراحل بالاتر فكر می نماییم.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان با عملكرد خوب خود توانست به جمع چهار تیمی كه مجوز حضور در پلی آف قهرمانی را كسب می كنند برسد. این تیم می تواند با پیروزی برابر دختران كویر مس در هفته بیستم لیگ تا رتبه سوم جدول رده بندی بالا بیاید. با شروع لیگ و نتایج ضعیف این تیم در هفته های آغازین شاید كسی فكر نمی كرد تیم بی ادعای مس به جمع چهار تیم برتر راه پیدا كند اما اعضای این تیم در سكوت و به دور از حاشیه كار كردند و الان می توانند برای قهرمانی بجنگند.
در همین رابطه گفت وگویی داشتیم با عاطفه رضایی سرمربی این تیم. وی در مورد عملكرد تیمش در لیگ برتر به ایسنا اظهار داشت: نیم فصل اول خیلی از بازی هایمان را واگذر كردیم چون بازی تداركاتی نداشتیم و بازیكنان دیر به ما اضافه شدند. حتی خانم اعتدادی هفته سوم به بعد به تیم افزوده شد بنا بر این امتیاز ها را از دست دادیم اما وقتی تیم جمع شد كم كم به چیزی كه می خواستیم رسیدیم و از هفته چهارم به بعد به جز حفاری به تیم دیگری نباختیم.
وی در پاسخ به این سوال كه آیا با حضور تیم هایی مثل ملی حفاری و نامی نو به قهرمانی فكر می كنید، اظهار داشت: تا الان هدفمان رسیدن به پلی آف بود و حالا كه به جمع چهار تیم رسیدیم به رده های بالا فكر می نماییم چون دور برگشت بخصوص برابر تیم های نامی نو و ملی حفاری خیلی خوب بودیم. بازی با نامی نو به خاطر اتفاق هایی كه افتاد به تساوی دو بر دو رسیدیم و گرنه باید با اختلاف چندگل این تیم را می بریدم.
رضایی در مورد دربی كرمان كه در هفته بیستم برگزار می شود، بیان كرد: با تیم دختران كویر مس كرمان یك امتیاز تفاوت داریم و اگر آنها را ببریم كه اهتمام هم داریم ببریم جای این تیم را در رده سوم جدول می گیریم. نتیجه دربی را هیچ وقت نمی توان پیش بینی نمود. برای برد به میدان می رویم اما معین نمی باشد كه چه اتفاقی پیش می آید. بازی رفتمان چهار بر چهار شد در حالیكه حقمان برد بود به همین خاطر می خواهیم بازی برگشت را پیروز شویم.
او لیگ امسال را زیباتر از سال های قبل دانست و اضافه كرد: باید از دانشگاه آزاد كه انصراف داد تشكر كرد چون بازیكن هایش بین تیم های دیگر پخش شدند. تیم ما هم با حضور خانم فاطمه اعتدادی خیلی پیشرفت كرد. واقعا خود من هم كه سرمربی هستم از خانم اعتدادی خیلی چیزها یاد گرفتم. بالاخره او 15 سال در تیم های بزرگ كار كرده است. به صورت كلی لیگ امسال خوب بود و چون پلی آف برگزار می گردد فكر می كنم حق به حق دار برسد.
سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان در مورد رقابت نزدیك با تیم پویندگان صنعت فجر شیراز و استعفای زارع سرمربی این تیم در هفته های پایانی لیگ اظهار نمود: پویندگان خیلی تیم خوبی بود و از اتفاقاتی كه در دیگر تیم ها می افتد خبر ندارم. اصلا فكر نمی كردیم با پارس آرا مساوی كند. الان هم دو بازی سخت پیش رو دارد و فكر می كنم نتواند به پلی آف برسد چون امتیاز پارس آرا را از دست داد و دو بازی سخت دارد. اما فوتبال است و نمی توان پیش بینی نمود. شاید اتفاقی برای ما افتاد كه نتوانیم وارد چهار تیم شویم.
رضایی درانتها این گفت وگو در مورد بازی با شهرداری رشت در هفته نوزدهم لیگ بیان كرد: از قبل به بازیكنان گفته بودیم كه چون رشت باخت زیاد داشته و از تیم های دیگر گل خورده پس فكر نكنید كه بازی آسانی است. درست است كه سه بر صفر جلو بودیم اما وقتی آنها گل اولشان را زدند بازی سخت شد ولی بازی را كنترل كردیم و گل چهارم را زدیم. به صورت كلی بازی راحتی نبود و در همین دیدار هم چهارمی مان محكم تر شد چون پویندگان صنعت فجر هم مساوی كرده بود.