هفته هفتم لیگ برتر بسكتبال بانوان، دانشگاه آزاد از نفت انتقام گرفت

فرم نو: در یكی از مهمترین دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر بسكتبال بانوان، دانشگاه آزاد موفق شد پالایش نفت آبادان را شكست دهد.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، بازی های هفته هفتم لیگ برتر بسكتبال بانوان به اختتام رسید. در یكی از مهمترین دیدارهای این هفته دانشگاه آزاد موفق شد پالایش نفت آبادان را شكست بدهد. در این دیدار كه از ساعت ۱۱ امروز (پنج شنبه) شروع شد شاگردان آزاده زمانپور در دانشگاه آزاد كه میزبان نفت بودند در كوارترهای اول (۲۱بر ۹)، سوم (۱۵ بر ۱۱) و چهارم (۲۳بر ۲۲) به برتری رسیدند و تیم میهمان تنها توانست كوارتر دوم را ۱۲بر ۱۱ از آن خود كند كه در نهایت نتیجه این بازی ۷۰ بر ۵۴ به سود دانشگاه آزاد به اختتام رسید.

در دیدار رفت بین این دو تیم نفت موفق شده بود با تنها دو امتیاز اختلاف به پیروزی برسد اما شاگردان زمانپور موفق شدند با پیروزی در هفته هفتم، آن شكست را جبران كنند.

در دیگر بازی مهم این گروه، هیرو با ۴۵ امتیاز اختلاف، گاز را شكست داد تا همراه دانشگاه آزاد با ۶ برد برای قهرمانی بجنگد.

در گروه ب باز نامی نو مثل ۶ هفته گذشته به پیروزی رسید و تنها تیم بدون شكست لیگ برتر بسكتبال بانوان است. گروه بهمن باز برابر پاژ تهران كا راحتی را داشت و با اختلاف ۶۶ امتیاز به پیروزی رسید. پاژ، كم گل ترین بازی هفته را با ۲۷ امتیاز به نام خود ثبت نمود.

نتایج بازی های هفته هفتم

هیرو ۹۹ – شركت ملی گاز ۵۴

دانشگاه آزاد اسلامی۷۰ – پالایش نفت آبادان ۵۴

باژوند بوشهر ۵۱ – دانشگاه گلستان ۹۶

خانه بسكتبال بندرعباس۴۰ – نامی نو ۷۹

گروه بهمن ۹۳ – پاز تهران ۲۷

نارسینا تهران ۶۵- صدرا شیراز ۸۰