مه لقا جام بزرگ: امیدوارم به مسابقات كسب سهمیه المپیك برسم

به گزارش فرم نو مه لقا جام بزرگ می گوید كه اگر در مسابقات كسب سهمیه المپیك شركت نكند امتیاز و رنكینگ از دست خواهد داد.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، دومین مرحله از اردوهای تیم ملی تفنگ جهت حضور در مسابقات جام جهانی دهلی نو در حال برگزاری است. مه لقا جام بزرگ دارنده مدال برنز تفنگ سه وضعیت بازی های آسیایی 2018 با وجودی كه نامش در بین دعوت شدگان به اردوی تیم ملی وجود دارد، اما هنوز به علت صدمه دیدگی از ناحیه مچ پا نتوانسته به جمع اردونشینان اضافه شود. جام بزرگ در گفت و گو با ایسنا در مورد این موضوع، اظهار نمود: هنوز نتوانستم به اردوی تیم ملی بازگردم و آسیبم برطرف نشده است.
وی در پاسخ به این سوال كه چه زمانی می تواند به اردوی تیم ملی بازگردد اظهار داشت: امیدوارم هرچه سریعتر بازگردم. چند روزی است كه فیزیو تراپی و كار درمانی ام را شروع كرده ام تا بتوانم زودتر تمریناتم را شروع كنم و به آمادگی برای مسابقات برسم.
تنها دارنده مدال تیراندازی در بازی های آسیایی جاكارتا در مورد حضورش در مسابقات جام جهانی هند اظهار داشت: تمام تلاش خویش را می كنم تا درمانم زودتر صورت گیرد و به اردوهای تیم ملی بازگردم. باید خویش را به مسابقات جام جهانی كه مرحله نخست كسب سهمیه المپیك 2020 است برسانم. اگر در نخستین مسابقه كسب سهمیه شركت نكنم امتیاز و رنكینگ از دست خواهم داد.