صعود هانیه رستمیان به فینال جام جهانی باکو

به گزارش فرم نو، هانیه رستمیان تیرانداز المپیکی ایران به فینال ماده تپانچه ۲۵ متر مسابقات جام جهانی باکو راه پیدا کرد.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، در پنجمین روز از مسابقات تیراندازی جام جهانی در باکو نمایندگان ایران در قسمت سرعت تپانچه ۲۵ متر رقابت کردند که در انتها مرحله دقت و سرعت هانیه رستمیان با ۵۸۶ امتیاز در رده پنجم ایستاد و راهی فینال شد. گلنوش سبقت الهی هم امتیاز ۵۶۷ را ثبت نمود و در رده پنجاه و هشتم ایستاد. در این ماده ۶۹ تیرانداز حضور داشتند.
فینال این ماده فردا سه شنبه از ساعت ۹: ۳۰ برگزار می شود.
مسابقات تیراندازی جام جهانی از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در سه رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی به میزبانی باکو آذربایجان صورت می گیرد. ایران در این مسابقات تنها در قسمت تفنگ و تپانچه نماینده دارد. امتیاز مسابقات جام جهانی در رنکینگ المپیکی تیراندازان اثرگذار است.
در تپانچه بادی هانیه رستمیان هجدهم، گلنوش سبقت اللهی پنجاه و هفتم و سجاد پورحسینی سی و سوم شدند. تیم ایران در میکس تپانچه (گلنوش سبقت اللهی و سجاد پورحسینی) در رده بیست و چهارم وتیم های میکس تفنگ (شرمینه چهل امیرانی و امیرمحمد نکونام) نهم و تیم دیگر (فاطمه امینی و پوریا نوروزیان) سی و پنجم شدند.
در تفنگ بادی امیرمحمد نکونام یازدهم، پوریا نوروزیان پنجاه و هشتم، نجمه خدمتی بیست و سوم، فاطمه امینی نوزدهم و شرمینه چهل امیرانی سی و ششم شدند.

منبع: