روئینگ قهرمانی آسیا و انتخابی المپیك- كره جنوبی فاطمه مجلل به فینال روئینگ قهرمانی آسیا راه پیدا کرد

به گزارش فرم نو، در ادامه رقابت های قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا وانتخابی المپیک فاطمه مجلل موفق شد به مرحله فینال راه یابد.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، دومین روز از رقابت های قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا و انتخابی بازیهای المپیک در چونگدوی کره جنوبی امروز شنبه با راهیابی فاطمه مجلل به فینال تک نفره زنان شروع شد.
در ادامه این رقابت ها فاطمه مجلل در روئینگ تکنفره بانوان در گروه اول دور نیمه نهایی در مصاف با حریفانی از قزاقستان، کره، ازبکستان، سنگاپور و چین تایپه با زمان ۸: ۰۳.۴۷ دقیقه بعنوان قایق دوم از خط عبور کرد و به فینال مسابقات راه پیدا کرد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و سنگاپور اول و سوم شدند.
همچنین حمیدرضا رضوانی در مرحله نیمه نهایی روئینگ یک نفره مردان در رقابت با حریفانی از ازبکستان، هند، تایلند، عراق و چین تایپه با زمان ۷: ۳۰.۵۱ دقیقه بعنوان قایق پنجم از خط عبور کرد و به فینال B مسابقات راه پیدا کرد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، هند و تایلند به ترتیب اول تا سوم شدند. فینال B این ماده فردا بامداد برگزار می گردد.
طبق قوانین ۵ قایق نخست انفرادی زنان و مردان در این رقابت ها صاحب سهمیه حضور در بازیهای المپیک پاریس خواهند شد. همینطور دو قایق نخست دو نفره زنان و مردان هم جواز حضور در بازیهای المپیک را دریافت خواهند کرد.
فینال این ماده بامداد روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه برگزار می گردد.
مسابقات قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک از ۳۱ فرودین ماه الی دوم اردیبهشت ماه در چونگدو کره جنوبی برگزار می شود.

منبع: