رئیس جدید فدراسیون ترای اتلون: می خواهم طوری کار کنم که جلوی شهدا روسفید شوم

به گزارش فرم نو، رئیس جدید فدراسیون ترای اتلون (۳گانه) اظهار داشت: دوست دارم طوری کار کنم تا جلوی شهدا روسفید شوم.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، محمدکاظم حججی اظهار نمود: رای اعتمادی که امروز اعضای مجمع به من دادند کار را برای من در این فدراسیون سخت کرد و تلاش دارم برای ۴ سال آینده پیش رو از حمایت هیات ها بهره مند شوم چونکه معتقدم برای مدیریت نمی توان تک بعدی کار کرد. در این فدراسیون به ما رای دادند اما من خویش را خادم ورزش ۳ گانه می دانم.
وی در رابطه با برنامه های آینده خود در این فدراسیون اظهار داشت: برنامه های پیش رو بیشتر ورزشکار محور و هیات محور خواهد بود. همینطور استان ها را تقویت خواهم کرد، از اداره کل های استان ها استفاده زیادی خواهیم کرد و کمک آنها را می طلبیم تا استان ها تقویت شوند. چونکه با تقویت استان ها فدراسیون هم تقویت می شود.
وی افزود: در بعد بین الملل هم در آینده نه چندان دور حرفی برای گفتن خواهیم داشت و مدال های آسیایی و جهانی را کسب خواهیم کرد.
او در رابطه با نسبت خود با شهید حججی اظهار داشت: من پسرعموی شهید محسن حججی هستم، خیلی ها به من گفتند این مورد را اعلام کن و دوران خوبی را با هم داشتیم. وی توفیق شهادت داشت که ما نداشتیم، این جا باید طوری کار نماییم تا شهدایی که رفتند و شهید شدند جلوی این شهدا سفیدرود باشیم و شرمنده آنها نباشیم. این شهدای مدافع حرم بودند که ما در این امنیت در کنار هم هستیم.
وی در رابطه با سوابق ورزشی خود هم اظهار داشت: بنده از سال ۷۰ نخستین مدال کشوری در دوچرخه سواری کسب کردم، دوچرخه سوار بودم و هنوز هم هستم. از سال ۸۳ فدراسیون ۳گانه ارائه شد من وارد بحث رشته ۳ گانه شدم، البته در کنارش دوچرخه سواری هم انجام می دادم. چون مربیگری در سطح قم داشتم می خواستم در ۳ رشته فعالیت کنم.
حججی تصریح کرد: همیشه این ۳ رشته را از قم اعزامی داشتم. همینطور در بعد بین الملل از سال ۲۰۰۹ ورود کردم و توانستم در فیلیپین سطح یک بین المللی را بگیرم. فورا در ۲۰۱۰ اینچئون سطح ۲ را کسب کردم. در کارنامه ورزشی ام ۱۸ مسابقه بین المللی در ورزش ۳گانه ثبت شده است. علاوه بر این بعنوان داور فدراسیون جهانی ۳ گانه در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۳ داوری کردم.
وی در مورد برنامه های خود هم اظهار داشت: برنامه ۴ساله دارم، برای بازی های آسیایی ۲۰۲۶ تلاش خواهیم کرد نفرات خوبی را پرورش دهیم. همینطور به دنبال آن هستیم تا سهمیه المپیک ۲۰۲۸ را هم کسب نماییم.
حججی در مورد حضور بانوان در مسابقات بین المللی هم اظهار داشت: حضور بانوان در مسابقات کشوری و برون مرزی در دو رشته دو و دوچرخه سواری مشکلی ندارد اما برای سه گانه پوششی که مناسب کشورهای اسلامی باشد پیش از این تصویب شده است. البته تلاش داریم تورنمنتی را با حضور کشورهای اسلامی در جزیره کیش داشته باشیم.