توسط وزارت ورزش و كمیته المپیك انجام شد؛ محکومیت حمله تروریستی به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق

فرم نو: وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در پیام هایی جداگانه حمله تروریستی به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق را محکوم کردند.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، کیومرث هاشمی در پیامی حمله تروریستی رژیم جعلی صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرده و شهادت «محمدرضا زاهدی» و برخی از فرماندهان نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.
در پیام وزیر ورزش و جوانان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقاحت رژیم جعلی صهیونیستی با جنایت هایی که در ضمن ماه های اخیر هم به اوج رسیده، همچنان ادامه دارد و خوی وحشی گری و ددمناشانه ی آنها بعد از حملات وحشیانه به کودکان، زنان و مردان غزه، با نقض باردیگر حقوق بین الملل از طرف رژیم صهیونیستی در پایتخت یک دولت رسمی و به کنسولگری رسمی یک کشور همراه شده است.

این رژیم منحوس تلاش مذبوح و ناجوانمردانه ای برای بسط درگیری در منطقه دارد و به جهت درماندگی و خوی بزدلانه این اقدام نابخردانه را انجام داده و هیچ شکی نیست که همچنان منجر به شکست خواهد بود و عزت و اقتدار ایران اسلامی ادامه دارد.

با محکومیت حرکت مذبوحانه ی اسرائیل غاصب، شهادت رزمندگان دلاور و مجاهدان خستگی ناپذیر و پیرو صادق و خالص ائمه اطهار، سردار سرلشگر پاسدار محمدرضا زاهدی، سردار سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی و سایر شهدای عزیز را به محضر امام زمان ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده معظم این سرداران شهید و دیگر شهدا و تمامی آزادی خواهان و ظلم ستیزان جهان، تبریک و تسلیت می گویم.
همچنین کمیته ملی المپیک طی پیامی حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق که منجر به شهادت تعدادی از سرداران، مستشاران و دیپلمات های کشورمان شد را محکوم نمود.
در متن پیام فوق آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین
در ادامه جنایات رژیم کودک کش و منفور صهیونیستی در غزه و جبران شکست های دنباله دار خود در نبرد مقابل آزادی خواهان جهان، بار دیگر همچون گذشته در اقدامی به دور از پروتکلهای بین المللی در قبال سفارتخانه ها و کنسولگری ها، با حمله ای ناجوانمردانه و سفاکانه به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق موجب به شهادت رساندن تعدادی از سرداران، مستشاران و دیپلمات های کشورمان گردید.
ضمن محکومیت این جنایت شنیع و ددمنشانه که نشان ازاستیصال و درماندگی آنان و اربابانشان در مبارزه با ملت های آزادیخواه جهان دارد، شهادت تعدادی از سرداران، مستشاران و دیپلمات های کشورمان را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده های معظم و همرزمان آنان و مردم شریف و قدرشناس ایران عزیز، تسلیت عرض می نماید.
بدون تردید مردم آزادیخواه جهان و ایران اسلامی به خصوص جامعه ورزش کشور با حضور گسترده در راه پیمایی روز جهانی قدس، ضمن اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین با آرمان های امام عزیز و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید پیمانی باردیگر خواهندکرد.

منبع: