حضور ساره جوانمردی به همراه فرزندش در پارالمپیک پاریس

به گزارش فرم نو، سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی اظهار داشت: مشکل ساره جوانمردی برای حضور در جام جهانی کره و پارالمپیک پاریس حل شد و وی با فرزندش در هر دو رویداد حضور پیدا خواهدنمود.
حسین امیری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی پاراتیراندازی از ۱۶ فروردین در محل کمپ تیم های ملی فدراسیون جانبازان و توانیابان، اظهار داشت: نخستین اردوی آماده سازی تیم پاراتیراندازی جهت شرکت در جام جهانی کره از ۱۶ فروردین در محل کمپ تیم های ملی فدراسیون جانبازان و توانیابان شروع می شود و تا ۳۰ فروردین ادامه خواهد داشت، سپس تیم دوم اردیبهشت جهت شرکت در رقابت های جام جهانی عازم کره می شود.

وی اظهار داشت: هم اکنون ۶ سهمیه (۵ سهمیه در بخش بانوان و یک سهمیه در مردان) کسب شده و جام جهانی کره تنها نوعی تدارکات برای تیم جهت ارزیابی تیراندازان جهت شرکت در پارالمپیک پاریس است. پس از این رقابت ها وضعیت نفرات اعزامی به پارالمپیک پاریس مشخص خواهد شد.
وی درباره ی وضعیت ساره جوانمردی برای حضور در جام جهانی کره و پارالمپیک پاریس اظهار داشت: مشکل وی پس از صحبتی که رئیس کمیته ملی المپیک با جوانمردی داشت برطرف شد و او مقرر است همراه فرزندش در این دو رویداد مهم حضور پیدا کند.
امیری اشاره کرد: در جام جهانی کره تیراندازان از هر لحاظ حتی بعد روانی مورد ارزیابی قرار می گیرند و برحسب عملکردشان در این تورنمنت، کمیته ملی پارالمپیک تصمیم می گیرد که چه تعداد ورزشکار را به پاریس اعزام کند. درست است ۶ سهمیه گرفتیم اما اینکه چه تعداد تیرانداز به پارالمپیک اعزام می شود هنوز مشخص نیست و بستگی به نظر کمیته دارد.
او در آخر اظهار داشت: این دوره هدف بر این است که با اعزام بهترین نفرات، تعداد مدال های تیراندازی را در پارالمپیک پاریس افزایش دهیم و عملکرد بهتری نسبت به دوره قبل داشته باشیم.

منبع: