روایت روز ورزشی، ایران جام را در دوحه جا گذاشت

به گزارش فرم نو، ورزش ایران و جهان امروز با رخدادهای گوناگونی همراه بود که گزیده آنها در این گزارش آمده است.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، اگر می خواهید چربی پهلوی خویش را از بین ببرید، باید یک رویکرد جامع را در پیش بگیرید که این شامل خوردن درست و ورزش منظم است. برای از بین بردن چربی پهلو، چندین نکته وجود دارد که باید رعایت کرد.

۳ دوپینگی جدید ورزش ایران+ اسامی و مدت محرومیت

نمونه دوپینگ سه ورزشکار رشته های دوچرخه سواری، فوتبال و پارا دو میدانی مثبت و هر کدام به ترتیب به مدت ۳، ۴ و ۲ سال از تمامی فعالیتهای ورزشی محروم شدند.

نمونه دوپینگ سعید چهرزاد ورزشکار رشته دوچرخه سواری، محمد حسین حیدری ورزشکار رشته فوتبال و شهلا حدیدی ورزشکار رشته پارا دو و میدانی، مثبت شد.

ارسلان از استقلال جدا نمی شود

ارسلان مطهری قصد ندارد از استقلال جدا شود و می خواهد تا پایان قراردادش در این تیم بماند.

با تصمیم کادر فنی استقلال نام ارسلان مطهری، مهاجم این تیم، در لیست مازاد آبی پوشان قرار گرفت و این بازیکن باید در نیم فصل دوم به دنبال حضور در تیم دیگری باشد. پیگیری های خبرنگار ایسنا نشان داده است ظاهرا ارسلان مطهری قصد ندارد از استقلال جدا شود و می خواهد تا پایان قراردادش در این تیم بماند. مهاجم استقلال طلب سنگینی از آبی پوشان دارد و اگر بخواهد از این تیم جدا شود ابتدا باید طلبش را از این تیم بگیرد که چیزی در حدود ۹ میلیارد تومان است.

عمری هم به ملوان پیوست

بازیکن اسبق تیم پرسپولیس با عقد قراردادی رسمی بعنوان بازیکن -سرباز به ملوان بندر انزلی پیوست.

محمد عمری، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس، با عقد قراردادی رسمی بعنوان بازیکن -سرباز به ملوان بندر انزلی پیوست.

خرید جدید پرسپولیس را بیشتر بشناسید

خرید جدید پرسپولیس با ۲۳ سال سن، امیدوار است بتواند تأثیر بالایی در جمع سرخ پوشان داشته باشد.

اوستون اورونوف ملی پوش ازبکستانی که سابقه بازی در نوبهار را دارد، این دفعه در پرسپولیس به کارش ادامه خواهد داد. بر این اساس این بازیکن ۲۳ ساله قراردادی ۲ ساله با باشگاه پرسپولیس امضا نموده است و حقوق سالانه او ۷۵۰ هزار دلار است. پیش از این جلال الدین ماشاریپوف دیگر بازیکن تیم ملی ازبکستان با استقلال قرارداد امضا کرد.

ادامه رفتارهای عجیب قطر در بازی مقابل ایران با همکاری AFC

رفتار عجیب قطر بعنوان میزبان بازی نیمه نهایی جام ملت های آسیا برابر ایران همچنان ادامه دارد.

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۸: ۳۰ امروز (چهارشنبه) در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا به مصاف قطر می رود. در حالی که قطری ها بعد از مخالفت ایران با انتقال بازی از ورزشگاه الثمامه به البیت، فقط ۱۶۰۰ بلیت را در اختیار ایران قرار دادند تا جو ورزشگاه در اختیار طرفداران میزبان قرار گرفته و فقط چهاردرصد ظرفیت استادیوم الثمامه به ایرانیان برسد، آنها باز هم رفتارهای ناعادلانه خویش را تکرار کردند.

حاشیه های دیدار ایران – قطر

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و قطر در نیمه نهایی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ از ساعت ۱۸: ۳۰ شروع شد. حاشیه های این بازی را اینجا بخوانید.

تیم های ملی فوتبال ایران و قطر امروز (چهارشنبه) در قالب مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا از ساعت ۱۸: ۳۰ در ورزشگاه الثمامه به مصاف هم رفتند.

قلعه نویی: از مردم ایران معذرت خواهی می کنم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در رابطه با شکست تیم ملی در دیدار مقابل قطر اظهار داشت: از بازیکنانم ممنونم. شاید یکی از بهترین بازی هایشان را انجام دادند. فوتبال همین است. اگر از موقعیت هایتان استفاده نکنید، تنبیه می شوید.

امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، در نشست خبری بعد از شکست ایران مقابل قطر در نیمه نهایی جام ملت های آسیا اظهار نمود: پیش از هر چیز از مردم ایران معذرت خواهی می کنم. ما باید امروز مردم را خوشحال می کردیم و به فینال می رفتیم ولی شانس با ما نبود. فکر می کنم یکی از بازی های خوبمان را در نیمه دوم انجام دادیم. از بازیکنانم ممنونم. شاید یکی از بهترین بازی هایشان را انجام دادند. فوتبال همین است. اگر از موقعیت هایتان استفاده نکنید، تنبیه می شوید. وقتی بازی ۲ بر ۲ شد به جز پنج دقیقه پس از آن توپ دست ما بود. به تیم قطر هم تبریک می گویم. اگر نزنی می خوری. من نمی توانم از بازیکنان ایراد فنی بگیرم. با این وجود هم بدشانس بودیم و هم از موقعیت هایمان استفاده نکردیم.

خلاصه بازی ایران ۲ – ۳ قطر

تیم ملی فوتبال قطر با پیروزی برابر ایران فینالیست جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ شد.
عفیف بهترین بازیکن دیدار ایران و قطر شد
اکرم عفیف بعنوان بهترین بازیکن دیدار ایران و قطر انتخاب گردید. تیم ملی فوتبال قطر در بازی نیمه نهایی جام ملت های آسیا به مصاف ایران رفت و با نتیجه 3 بر 2 به برد دست پیدا کرد.
در این نشست اکرم عفیف یک پاس گل ارسال کرد و یک گل زد که بهترین بازیکن تیمش در روند صعود به فینال آسیا بود.
داور «ایرانی» بود
حیدر سلیمانی اعتقاد دارد داور کویتی قضاوت خوبی در دیدار ایران و قطر داشت.
کارشناس داوری در گفتگو با ایسنا، در رابطه با قضاوت احمد علی در دیدار ایران و قطر که با شکست سه بر دو شاگردان امیر قلعه نویی همراه شد، اظهار داشت: نگرانی های پیش از بازی بی جا بود و او بیشتر «داور ایرانی» بود و به سود ما قضاوت کرد. وی در کل بازی عملکرد خوبی داشت و در صحنه های مهم به کمک VAR تصمیمات درستی گرفت.

منبع: