طلای آسیا و سهمیه المپیک ماموریت ۲ ملی پوش شاخص قایقرانی ایران

به گزارش فرم نو، مربی تیم ملی کانو عنوان کرد: دو ملی پوش شاخص کانو برای طلای آسیا و گرفتن سهمیه دونفره المپیک به ژاپن می روند.
دامون صادقی در گفت و گو با ایسنا درباره ی ی شانس عادل مجللی و کیا اسکندانی برای گرفتن سهمیه المپیک کانو دونفره بیان کرد: مسابقات کسب سهمیه المپیک اواخر اردیبهشت در ژاپن انجام می شود. عادل مجللی و کیا اسکندانی شانس خوبی برای گرفتن سهمیه کانو دونفره دارند. این قایق در بازی های آسیایی هانگژو هم موفق به گرفتن مدال شد.
او با اشاره به این که تنها قایق اول در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک موفق به گرفتن سهمیه می شود، اظهار داشت: ما برای رقابت و اول شدن در مسابقات می رویم. این دو ورزشکار باید در مسابقات انتخابی المپیک بهتر از بازی های آسیایی باشند. باتوجه به برنامه ای که برای این دو ورزشکار داریم، فکر می کنم می توانیم سهمیه المپیک را بگیریم. البته قول نمی توان داد. در کانو دونفره فقط چین سهمیه گرفته و بقیه رقبا که در بازی های آسیایی بودند، در مسابقات ژاپن هم هستند و رقابت بر سر صدم ثانیه است.
رییس فدراسیون اعتماد کرد دو سرمایه بزرگ را دست من داد
مربی تیم ملی در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص این که در بازی های آسیایی چه نقاط ضعفی وجود داشت که مدال کانوی دو نفره به برنز تبدیل شد و مقرر است این ضعف برای انتخابی المپیک رفع گردد اشاره کرد: ضعف هایی وجود داشت که فکر نمی کنم الان دیگر درست باشد که راجع به آنها صحبت کنم اما تلاش می نماییم که این ضعف ها را به نقاط قوت تبدیل نماییم. نکته مثبتی که وجود دارد ارتباط نزدیک رییس فدراسیون با ما است. من با مدیران دیگری کار کرده ام اما از آنجائیکه خود آقای سهرابیان از خانواده قایقرانی بوده شرایط را به خوبی درک می کند و خود من آخر هر هفته در مورد وضعیت و آنالیز تمرین دو ملی پوش کانو با او صحبت می کنم. احساس می کنم این نزدیکی که میان رئیس فدراسیون و مربی وجود دارد به ورزشکار هم کمک می نماید. این مسئله سبب شده نصف بیشتر مشکلات برطرف شود.
او اضافه کرد: برخی مدیران اطلاعات ورزشی ندارند یا خواسته هایی از مربی دارند که واقع بینانه نیست. انتظار معجزه دارند تا این که بخواهند منطقی صحبت کنند. اما با عنایت به این که خود آقای سهرابیان از خانواده قایقرانی است، بصورت واقع بینانه جلو می رویم و همه چیز را برمبنای واقعیت به اطلاع او می رسانیم و بدون حاشیه کار می نماییم. البته باید از او تشکر کنم که به من اعتمادکرد و دو سرمایه بزرگ را به من داده است.
برای مجللی و اسکندانی سهمیه المپیک دست یافتنی است
صادقی در مورد این که عادل مجللی تجربه حضور در المپیک را دارد و چقدر تشنه رفتن به المپیک پاریس است؟ اشاره کرد: هر دوی آنها عادل مجللی و کیا اسکندانی تشنه رفتن به المپیک هستند. البته چون عادل یک دفعه حضور در المپیک را تجربه کرده برایش دست یافتنی تر است. اسکندانی شاید در ذهنش رفتن به المپیک سخت باشد اما هر دو به این نتیجه رسیده اند که شدنی است.