سرپرست فدراسیون اعلام كرد دوومیدانی حداقل ۴ تا ۵ شانس کسب سهمیه المپیک دارد

فرم نو: سرپرست فدراسیون دوومیدانی گفت این رشته حداقل چهار تا پنج شانس کسب سهمیه المپیک پاریس را دارد.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، مهدی مبینی در حاشیه ضیافت سده المپیک که امروز (سه شنبه) در سالن اجلاس سران برگزار گردید، درباره ی شانس کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران رشته دوومیدانی اظهار داشت: شش ورزشکار دوومیدانی دارای شانس کسب سهمیه اند؛ دو نفر خانم شامل فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل نژاد در بخش سرعت، حسن تفتیان در دوی ۱۰۰ متر، صابری در پرتاب وزنه، حسین رسولی در پرتاب دیسک و مهدی پیرجهان در ۴۰۰ متر با مانع دارای شانس کسب سهمیه المپیک اند.

او افزود: ورزشکاران ما دارای رنکینگ خوبی اند و اگر طبق برنامه پیش برویم می توانیم نتایج خوبی را کسب نماییم. در این جهت و برنامه ریزی ای که کرده ایم و مسابقات جایزه بزرگ قزاقستان و مجارستان را در پیش داریم که از اهمیت بسیار بالایی برخوردارست و برمبنای تقویم پیش می رویم.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی با اعلان اینکه کسب سهمیه دو مسیر دارد که رنکینگ و رکورد ورودی است، عنوان کرد: از حداقل چهار تا پنج کسب سهمیه المپیک پاریس برخورداریم.

او اضافه کرد: مسابقات داخل سالن آسیا را نیز در پیش داریم که تفتیان، اسماعیل نژاد، فصیحی و صابری شانس کسب سهمیه دارند و رویداد بسیار مهمی تلقی می شود و با استقبال بسیار خوبی روبه رو شده است و ۲۸ کشور آسیایی که شامل کشورهای قدرتمند نیز هستند، حضور دارند.