بلاتکلیفی قایقرانان پارا با نامشخص بودن کادر فنی!

به گزارش فرم نو، عضو تیم ملی پاراکانو اظهار داشت: منتظر تعیین کادر فنی از جانب فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک هستیم تا برنامه های آماده سازی خویش را به مرحله اجرا بگذاریم.
اسلام جاهدی در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با وضعیت برنامه تمرینات خود با رفتن محسن میلاد مربی تیم ملی پاراکانو، اظهار نمود: پس از هانگژو به علت عمل جراحی که در ناحیه هر دو گوش داشتم یک ماه از تمرینات دور بودم و پس از آن تمریناتم را به صورت غیرمتمرکز و در بندرعباس پیگیری کردم تا وضعیت کادر فنی مشخص شود. البته قرارداد مربی برزیلی قایقرانی تا بازی های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو بود و قایقرانان خودشان را برای هر گونه تغییرات در کادر فنی آماده کرده بودند. متاسفانه در نخستین اردوی تیم ملی هم که در دریاچه آزادی برگزار شد قایقرانان بدون حضور مربی تمرینات را پیگیری کردند و الان منتظر تعیین کادر فنی هستند تا زودتر دومین مرحله اردوی آماده سازی آغاز شود.
وی اظهار داشت: امیدوارم زودتر کادر فنی قایقرانی در قسمت پارا مشخص شود تا ورزشکاران از حالت بلاتکلیفی بیرون بروند. اردیبهشت سال آینده مسابقات جهانی مجارستان را برای کسب سهمیه داریم و تاخیر در برگزاری اردوها مشکلات زیادی را در روند آماده سازی ورزشکاران بوجود می آورد.
جاهدی در رابطه با وضعیت سهمیه خود جهت شرکت در پارالمپیک پاریس اظهار نمود: در مسابقات جهانی آلمان که مرداد سال جاری برگزار شد در جدول نهم جهان شدم و جایگاه خویش را برای کسب سهمیه تثبیت کردم اما برای تایید سهمیه کسب شده باید در مسابقات جهانی مجارستان شرکت کنم و با ارتقای رکورد و رنکینگ سهمیه خویش را نهایی کنم. به هر جهت در صورتی می توانم به ارتقای رنکینگ امیدوار باشم که زودتر تکلیف کادر فنی قایقرانی مشخص شود تا ورزشکاران از بلاتکلیفی بیرون بروند.
عضو تیم ملی کانو در انتها در پاسخ به این پرسش که آیا از نظر تجهیزات جهت شرکت در مسابقات آینده گرفتار مشکل هستید یا خیر؟ اضافه کرد: قایقی که در کانو دارم آخرین مدل قایق برای ورزشکاران پارا در رشته کانو جهت شرکت در پارالمپیک پاریس است، مشکلی از نظر تجهیزات ندارم و منتظر تعیین کادر فنی هستم تا تمرینات آماده سازی را زودتر در دریاچه شروع کنم. البته با درایتی که سهرابیان دارد و با حمایتی که از قایقرانان پارا می کند امیدوارم زودتر تکلیف کادر فنی را مشخص نماید تا روند آماده سازی قایقرانان گرفتار مشکل نشود.