خداحافظی ساره جوانمردی از ورزش قهرمانی

فرم نو: ساره جوانمردی ملقب به ملکه تپانچه از تصمیم احتمالی خود برای کنار گذاشتن ورزش قهرمانی آگاهی داد.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، در جریان مراسم تجلیل از مدال آوران بازی های پاراآسیایی که در برج میلاد درحال برگزاری است، ساره جوانمردی اظهار داشت: بابت برگزاری این مراسم از شهرداری تهران تشکر می کنم. امیدوار هستم بتوانیم باز هم مدال آور باشیم و جبران زحمات نماییم.
وی با اشاره به قول و قرار تعدادی از مسئولان برای حمایت اشاره کرد: همراه با پسرم به هانگژو رفتم اما متأسفانه این حمایت ها نشد، باید تصمیمات جدیدی برای ورزشم بگیرم، شاید هم بطور کامل ورزش قهرمانی را کنار بگذارم. در حقیقت احیانا کنار بگذارم و خداحافظی کنم.
جوانمردی با تاسف از عمل نشدن به وعده ها اشاره کرد: وعده شرایط ویژه به من داده شد، اما عملی نشد. هدف من فقط اهتزاز پرچم ایران و خوشحال کردن ملت است. شخصا به آرزوهای شخصی ام رسیدم اما در وضعیت جدید و حضور آوش (فرزندش) فکر می کردم که می توانم یک نماد برای سایر مادران باشم که با وجود شرایط سخت در ورزش قهرمانی فعالیت دارند و مدال آوری می کنند.
این ملی پوش که در بازی های پاراآسیایی صاحب مدال طلا شد، اظهار داشت: قرار نیست این اتفاق بیفتد و من در کنار تمام سختی هایی که دارم، فکر می کنم کارم خیلی مشکل تر می شود، بدین سبب مجبورم از دنیای ورزش خداحافظی کنم.