ناراحتی انوشیروانی از اجرائی نشدن دستورات وزیر ورزش

به گزارش فرم نو، رئیس فدراسیون وزنه برداری اظهار داشت: ما ارتباط خوبی با وزیر و معاونان وزارت ورزش داریم اما باید بیشتربه ما توجه نمایند.
سجاد انوشیروانی در گفت و گو با ایسنا در پاسخ به این پرسش که علت خاصی وجود داشت که مسئولان وزارت و ورزش در اختتامیه لیگ برتر شرکت نکردند؟ بیان کرد: مشکلی نداریم و وزارت ورزش امسال بالاتر از بقیه فدراسیون ها به ما پول داد. فقط مشکل ما این بود دوستان را با ارسال دعوتنامه و پیامک دعوت رسمی کردیم تا در لیگ شرکت نمایند اما در مسابقه حضور نداشتند تا در توزیع جوایز به ما کمک کنند. من فقط از این ناراحت بودم در غیر این صورت ارتباط خوبی با وزیر و معاونانش دارم. خیلی به ما محبت دارند اما باید بیشتر دیده شویم و باید به ما بیشتر توجه نمایند.
او افزود: وزنه برداری باید دیده شود. ما تنها فدراسیونی هستیم که تعداد زیادی قهرمان المپیک آنرا می چرخانند و باید به این قهرمانان بها داده شود. ما با آقای وزیر جلسه گذاشتیم و دستوراتی صادر کرد که هنوز انجام نشده است. بیش از یک ماه از آن جلسه می گذرد. خود وزیر که سرش شلوغ است اما وقتی دستور می دهد باید صورت گیرد و نادیده گرفته نشود.
انوشیروانی در مورد در جلسه با رئیس سازمان برنامه و بودجه اشاره کرد: در این نشست واقعیت را گفتم مبنی براینکه بودجه ای که به وزارت ورزش تعلق می گیرد کفاف ورزش را نمی دهد. عملکرد دولت برای چهار سال اول با نتیجه المپیک قضاوت خواهد شد و اراده دولت برای مساعدت با ورزش را قوی نمی بینیم. قول دادند مشکلات را از نزدیک رصد و کمک کنند تا وزارت ورزش برای المپیک خوب هزینه کند.
رئیس فدراسیون در مورد این که سرمربی تیم ملی عنوان نمود اعزام کامل تیم به قهرمانی آسیا بستگی به تصمیم فدراسیون دارد، اظهار داشت: آقای نصیرشلال لطف دارد و کمیته فنی هفته آتی تشکیل می شود و هر تصمیمی بگیرد، ما انجام می دهیم. همه مسابقات هم هزینه میلیاردی دارند. دو انتخابی المپیک دیگر وزنه برداری باقی مانده است و پس از فروردین ۱۴۰۳ فقط برای المپیک تمرین می نماییم، نهایتاً شرایط خوب باشد یکی دو اردوی خارج از کشور برای نفراتی که می خواهند به المپیک بروند، می گذاریم. بدین جهت در این دو مسابقه انتخابی باید به وزنه برداری کمک خوبی شود تا باکیفیت کار نماییم. از کمیته ملی المپیک باید تشکر کنم که خوب حمایت می کند و بسته های ویژه ای که درنظر گرفته امیدوارکننده است.

منبع: