به صورت وبیناری انجام شد؛ تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام در نشست وزیر با مدیران استانی

به گزارش فرم نو، وزیر ورزش در نشست وبیناری با مدیران استانی که با محوریت تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام برگزار شد، از مطرح شدن مبحث در جلسه ای با حضور رئیس جمهور اطلاع داد.

به گزارش فرم نو به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی در جلسه وبیناری با مدیران کل استانی با مبحث تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام با تبریک فرارسیدن سالروز ۹ دی عنوان کرد: روز نهم دیماه نظام و انقلاب را بیمه کرد و پس از آن توطئه ای که دشمن تدارک دیده بود با حضور چشم گیر مردم در این روز مشت محکمی به دهان کسانی زده شد که به دنبال نابودی جمهوری اسلامی بودند. اعتقاد ما اینست که امام زمان (عج) نگاه ویژه ای به این انقلاب دارد و با تدبیر مقام معظم رهبری همیشه از مسیرهای سخت عبور کرده ایم.
وزیر ورزش و جوانان در بخشی از این جلسه تصریح کرد: باید تعداد پروژه های نیمه تمام در کشور به تفکیک نوع پروژه و درصد پیشرفت فیزیکی آماده باشد تا بتوانیم در جلسه ای با حضور رئیس محترم جمهور موضوعات را مطرح نماییم.
وی اضافه کرد: در جمع بندی که برای پروژه های نیمه تمام انجام می دهیم باید دسته بندی و اولویت بندی داشته باشیم تا بتوانیم پروژه هایی که درصد پیشرفت بالایی دارند، زودتر افتتاح نماییم و باید به سمتی برویم که مدیران ما وقت خویش را صرف حوزه ورزش و جوانان کنند.
وزیر ورزش و جوانان ضمن اشاره به درپیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتخابات مجلس تکلیفی است که مقام معظم رهبری روی دوش ما گذاشته اند و باید هرکاری از دستمان برمی آید برای حضور پررنگ مردم در این حوزه انجام دهیم.

منبع: