نشستی برای تعامل بیشتر نهادها؛ ناظمی: روزهای بزرگی پیش رو است

به گزارش فرم نو، رئیس فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی اظهار داشت: امیدوار هستم با مدیریت آقای صوفی و حمایت دکتر ضرغامی ارتباط و همکاری موثری بین دو نهاد مردمی کشور ایجاد شود.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، مازیار ناظمی با استقبال از حضور مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در جمع همکاران فدراسیون اظهار داشت: جناب دکتر صوفی یک مدیر ملی با مسئولیت های بزرگ بوده است و خوشحالم که با نگاه بلند حرکت به آینده و خدمت بیشتر به جوانان و مردم بطور سرزده به فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی تشریف آوردند که در نوع خود کم سابقه است و از ایشان سپاسگزارم.
رییس فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی با اشاره زمینه های زیاد همکاری بین فدراسیون و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اظهار داشت: اساسا با نگاه حمایتی دو وزارتخانه ورزش و جوانان و میراث فرهنگی به ویژه آقای مهندس ضرغامی و حضور آقای دکتر صوفی، روزهای بزرگتری برای خدمت به کشور و جوانان را در پیش رو خواهیم داشت.
دکتر صوفی مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی هم با تشکر از مجموعه فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی و اعضای آن اظهار داشت: خدمت به کشور و جوانان و شادی و توسعه نشاط عمومی بایستی سرلوحه کار هر دو قسمت باشد و امیدوار هستم با گسترش همکاریهای کانون و فدراسیون زمینه های بیشتری برای کارهای مشترک فراهم شود.
در ادامه این جلسه رئیس فدراسیون گزارشی از کارهای مسابقات و رویدادهای مختلف در سالجاری به مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ارائه کرد و از وی برای حضور در مسابقات آینده فدراسیون دعوت کرد.